dinsdag 5 september 2017

Over een cadeautje dat niet af raakte

Vorige zaterdag was het feest voor mijn nichtje B.'s verjaardag.
Ik nam me in mei voor om de kerststalfiguren van Kristel Krukkert voor haar te haken,
en begon met Maria.
Tijd genoeg dacht ik, dus ik begon aan een nieuwe quilt om niet steeds te moeten haken,
ik las veel en we genoten van de grote vakantie.
Tot ik ineens besefte dat het feest binnen twee dagen was...
K*k !
Gelukkig kennen we elkaar al ons hele leven,
en is een onaf pakske geven of krijgen geen probleem.





Ik haakte overal een dunne cremekleurige draad mee met de Catania,
dat geeft een mooi zacht effect.
Ik gaf ze andere gezichten dan in het boekje, want ik hou niet van plastieken ogen.


Er ging een kaartje mee in de geschenkdoos waarop staat dat de herder nog op zoek is naar een afgedwaald schaap, en dat de os nog verwikkeld is in een romance met een Zwitserse Bella.

Ze rekenen erop met Kerst thuis te zijn.
Ahum.
;-)

7 opmerkingen:

  1. Maar Carlaatje jong! Hoe schoon is dit! Je hebt jezelf weeral maar eens overtroffen. En ge moet nogal als een speer gehaakt hebben? Met uitzondering van Maria alles in de laatste 2 dagen? Zottekes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neen jong , gelukkig had ik er tussendoor al wel enkele gemaakt...

      Verwijderen
  2. Wat zijn ze leuk! Mijn dochter zit naast mij op de bank en zegt, mam als je nu begint ben je met kerst klaar! Nou dit kan ik echt niet hoor, zo mooi. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar blijft toch de tijd. Ook al heb je veel andere dingen gedaan, toch heb je nog fiks wat kerstfiguurtjes gemaakt. En het is nog geen kersst, dus wie weet komt er voor die tijd nog een aanvulling.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap! Ik ben nooit verder geraakt dan de 3 hoofdrolspelers...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zuet er al heel mooi uit! Maar denk nu niet dat kerst nog heeeeeeeeel ver weg is hè ;-)

    BeantwoordenVerwijderen