zondag 12 maart 2017

Tienertas # 3

Ze was al geknipt bij het maken van #2, en nu is ook deze af.
Voor dit exemplaar voor mezelf ging ik all the way
Mét paspel in de zijnaden
en mét binnenzakjes.
 Tenslotte ben ik al ruim 4 keer tiener, 
dan mag het iets meer zijn ;-) 
 



Het zonnetje schijnt speciaal om de kroontjes en de paspel te laten fonkelen.
:-)

Patroon : Jace did it
Zwaluwstof : Stich & co
Nepleer : gekregen
Katoenen tassenband : Nostex Mechelen
Zwart met witte stippen : uit de voorraad




10 opmerkingen:

  1. Chique tas! Een mooie combinatie van zwaluwstof, gouden paspel en zwart nepleer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie tas met een gouden randje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi. De stofkes, de paspel, het leer! Een nieuwe tas voor een "nieuwe" madam!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohh ik hou daar zo van, van wat bling bling paspel in de zijkanten :-)
    Geniet van je prachtige tas!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die. beesten. lopen. door! Vrouw, hoe zot is dat zeg!
    Nu is het genoeg, ik maak mezelf ook zo'n schone zak ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. puur chance, aan de andere kant zijn én zien ze er verknipt uit :-)

      Verwijderen
  6. maar zo mooi! Ik moet er ook zo eentje hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi. De paspel en de binnenzakken maken de tas extra mooi.

    Veel plezier met de tas, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plaatje! Daar kun je vol trots mee op stap. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen