maandag 20 maart 2017

Naaien met restjes


 #sewingwithscraps.

Ik beken.
Ik kan geen afstand doen van stofjes.
Ook niet van de snippers.
Ik 'spaar' ze in een schoendoos.
Piepkleine stukjes schonigheid

Als de doos vol genoeg is, 
kan de puzzelpret beginnen.

Deze keer maakte ik lapjes van 10 x10 cm

Gecombineerd met stukjes oude jeans
krijg je dan dit.

Eerst wist ik niet goed wat het is.
Gelukkig wist IG het wel.
Het is een dinges waarvan je er nooit genoeg kan hebben.
Absoluut !

Het raakte gequilt en gebiesd.

En het vond z'n plekje.
:-)

Ondertussen kreeg ik een schat van een schat.
Ze zitten nog niet in de doos,
ze blijven eerst nog wat uitgestald,
voor de schonigheid, ah ja !

Het geluk zit in de kleine dingen,
ik weet dat. 
Ik kom het tegen in snippers stof.

10 opmerkingen:

  1. dat is nog eens een mooie dinges! Zulke dingesen wil iedereen wel. ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh hoe geweldig heb je dat in elkaar gestoken.Daar zou ik het geduld niet voor hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ongelofelijk, dat heb je knap gepuzzeld! Daar heb je een heeel mooie dinges aan overgehouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie dinges, engelengeduld heb je daarvoor nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk dat je nog zo iets moois weet te maken uit al die kleine stukjes...
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Dinges is al klaar!! En kleiner dan ik dacht? En da's bedoeld als een groot compliment, want dat betekent ook; veel fijner werk. Chapeau!
    En dan komt er ineens zo'n mooie snipperschat binnen zeilen... geniet ervan!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahahaaaaaaaaa de kapers van mijn schat gevonden !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. LOL ! ik wil delen met u zenne Vee, kom maar af !

      Verwijderen
  8. You created something wonderful from scraps of fabric! Thanks for being part of the QAL.

    BeantwoordenVerwijderen