maandag 23 januari 2017

Vooruitgang

Het gaat vooruit.
Ik deed eens een efforreke en zette de toplaag van de hartenquilt in elkaar.
In tussentijd naaide ik nog een telefoonhoesje op vraag van Zaz.
De grijs-roze-turquoise bloemenstof zit al enkele jaren in de schuif,
ik overweeg om ze als achterkant te gebruiken. 
Gaat dat erbij of hebben jullie betere suggesties?
De oranje lappekes dienen voor een experimentje,
daarover later meer.

  A little pouch for Zanders new phone.
 
The  finished top (except ironing...)
 
I might use this fabric for the backside, what do you reckon?

 
A little experiment...

9 opmerkingen:

  1. Doen, lekker kleurrijk en in al die prachtige hartjes komen veel kleuren van de achterkant terug. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat experimentje komt me zeer bekend voor. 't Mijne hangt al aan de muur mooi te wezen. :-)

    Ik zou eerder voor een effen achterkant gaan. Hoewel ik van kleur hou, heb ik het liever sober. Maar dat is smaak natuurlijk.

    En dat telefoonhoesje is gewoon perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hartjesdeken word zo mooi! En ik vind het bloemetjesstof fantastisch dit word een deken om blij en vrolijk van te worden! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Zander... ZAZ... hier grote fan van ZAZ. Ken je haar eigenlijk? Ja zeker wel! Ik vind je bloemetjesstof prachtig maar inderdaad misschien te druk voor je hartjes... alhoewel... ik kan het me zo niet goed voorstellen... gewoon durven misschien? Aan je experiment moet ik ook dringend beginnen... maar vandaag Baptistje op bezoek gehad en dan doe ik niks anders dan verliefd naar dat ventje kijken... En al het werk blijft gewoon liggen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. grote fan van de hartjesquilt....tja....ik hou precies toch wel echt van kleur met wit...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou de bloemenachterkant niet doen.
    net een beetje too much :-)))
    Honderd hartjes voor je hartjesquilt; mooooi!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kleuren passen prima bij elkaar. Ik zeg Doen!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooie hartjesdeken. Achterkant rozen kan perfect. Je ziet sowieso zelden de twee kanten tegelijk (of je moet een foto maken van een waaiende deken in de wind, ergens opgehangen aan een boom, maar wie maakt nu ZO'N foto's)

    BeantwoordenVerwijderen