dinsdag 31 januari 2017

Tienertas

Bij het begin van het schooljaar (ahum) beloofde ik Marte een nieuwe sport- / zwemtas.
Ze mocht in de stoffen neuzen, maar de juiste stof zat er precies toch niet tussen...

Zaterdag trok ik naar Stich & Co in Mechelen, want ik had daar nog een cadeaubon van.
Ik koos verschillende stofjes om mee te quilten, ik dacht de ideale stof voor Martes tas gespot te hebben en bracht ze mee. Ook de couponnenbak werd 'geplunderd'.

Wat bleek.... ze wou een tas uit één van de couponnetjes :-)
De stof die ik voor haar meebracht werd straal genegeerd.





Ze kan naar de LO les in stijl nu !

Patroon : tienertas van Jace did it
Gevoerd met douchegordijn, zo dient ze ook als zwemtas.
Bodem in nepleer, tassenband mét glitters,
daarmee scoorde ik big time !
:-)

11 opmerkingen:

  1. Dat is tenminste een LO-tas! Niet zoals ze bij ons met winkeltasjes (van dure merken liefst) toekomen en waaraan ik me blauw erger. Mooi stofke koos Marthe. Ze heeft smaak... En de mama! Die heeft dat knap gemaakt. Leuke foto zo met die hartekes! Ik spot mijn kippeke er tussen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die staat haar mooi! Tja en er komt een tijd dan neem je iets voor ze mee en dat is het dan helemaal niet! Een eigen smaak, ook wel fijn! Xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi. Hier weten ze al wat ze willen dus denk inderdaad dat tieners dat nog beter weten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie mogen trots zijn op zo een mooie en originele tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie tas! En wat een goed idee van het douchegordijn, moet ik in mijn kopke opslaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is mooi geworden! Ik heb vorig jaar ofzo een opvouwbaar boodschappentasje gemaakt van een douchegordijn: oer sterk en (spat) waterdiicht, ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kleine meisjes, worden groot. Een coole keuze voor haar tas en mama heeft er iets moois van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wahahaha voor dat scoren bigtime. Dat zou hier ook in de smaak vallen, tassenband met glitter. Ik vind het een geweldig mooie tas, veel te schoon voor LO eigenlijk ;).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat Kris dat laatste zinsdeel maar niet leest.... LOL !

      Verwijderen
  9. Schitterend! Niet alleen voor tieners. :-)

    BeantwoordenVerwijderen