woensdag 18 januari 2017

Harten en sokken

Het lapjes knippen en quiltblokken naaien gaat hier z'n rustige gangetje.
Lorna van Sew Fresh Quilts lanceerde een gratis kerst quilt-a-long
Elke 2 weken kan je een kerstblok maken, en tegen kerstmis heb je dan een kertsquilt !
Blok 1 zijn Christmas stockings, ik heb het tussen de harten door gemaakt :
 
 Er komen nog blokken met de kerstman, rendierhoofdjes, kaarsjes,... 
Ik heb er zin in !
 De hartjesstapel groeit gestaag...
 Er zijn ondertussen al meer hele dan halve harten !

12 opmerkingen:

  1. Those are a lot of hearts! And I love your Christmas Stockings block, Carla. So glad to have your quilting along!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker in de weer, leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterk bezig meiske!!! Ik ga me vandaag nog eens aan het ajourbreien wagen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een hoop werk maar wat word het mooi! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal leuk, je bent goed bezig zeg... wat een productie!
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is dat tegen kerstmis 2017?
    Ik ben al benieuwd naar de andere blokken... Zoals altijd weer zin om er zelf aan te beginnen, maar vooralsnog is de aversie tegen knippen nog te groot.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja tegen kerst 2017
      het knippen valt nogal mee, het zijn vrij grote stukken, en maar 1 blok per twee weken, dat vind ik goed te doen :-)

      Verwijderen
  7. Your fabric choices are adorable. Love the deep dark blue in the heart block. You really have an eye for color. I am sure it will be gorgeous quilt. Oh, I also wanted to thank you for your darling comment on my blogpost.
    Hugs,
    Preeti.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amai, daar is een quiltfabriek geopend denk ik. ;-)
    Je hebt nog wel efkes tot volgende Kerst!

    BeantwoordenVerwijderen