maandag 5 december 2016

Weekendje weg

Het was een heerlijk weekend met vriendinnen.
Ik genoot met volle teugen !
Ik nam veel te weinig foto's, maar gelukkig kunt ge hier alle maaksels en de sfeer gaan bewonderen. 
Merciekes Onliemieke !
Toch een impressie:







Het is zoooooo schoooooon in de Ardennen !
En in goed gezelschap is het zelfs nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel schoner !
Mercie schatten voor een topweekendje !
Mercie voor de gesprekken, de cadeautjes, het lekkere eten (dat krijg ik thuis niet zenne),
de bescherming tegen loslopende honden, de aanmoedigingen bergop,
maar vooral voor jullie vriendschap!
xxxx

9 opmerkingen:

  1. Tijd maken voor dit soort uitjes. Super belangrijk. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is er niet alleen zooooo schoon... op het "Carla-Dardennenweekend" was het dan ook nog geweldig gezellig... mysterieuze foto maakte je... zo eentje van "ik zie, ik zie wat jij niet ziet..." :-) Gelukkig geen everzwijnen! Je had de ekster ook... en de witte schattigaard! Duidelijk ook wie de hondenmadammen van het groepje zijn! ;-)Het was zo plezant! Dankjewel hé sjoeke!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die eerste foto is van de vrijdagavondwandeling;-)

      Verwijderen
  3. zo te zien hebben de "blogmadammen" een fijn,gezellig weekend gehad,wat leuk!groetjes debora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben jullie het leuk gehad! Ik zag bij Onlimie al van alles voorbij komen. Echt genieten zo met elkaar. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag zopas een huisje te koop dat me aan het Ardennenhuis doet denken. Allez van ver dan toch... Wel nog veel werk erin. Ik ga dat toch eens gaan bezoeken.

    Dankjewel dat ik erbij mocht zijn!
    Dikke zoen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moest lachen met de bescherming tegen loslopende honden en stel me het veel grotesker voor hahaha. Jullie hadden zo te zien veel geluk met het weer!

    BeantwoordenVerwijderen