zaterdag 10 september 2016

Urban Style Foxy Stockholm Style

Had ik al eens vertelt dat Martes lievelingsdier de vos is ? :-)
Deze stof belandde dan ook zonder twijfelen in het winkelmandje bij Madeline de stoffenmadam.
De boordstof komt uit de voorraad, ik weet niet meer waar ik deze kocht.

Ik besloot maat XS te maken, maar het mocht eigenlijk nog een maatje kleiner.
On the other hand ... ge ziet ze groeien, dus dat komt wel goed. 

Stockholm Style uit Urban Style van Eva Maria.





Ik had net iets te weinig stof, dus moest de mouwen noodgedwongen te kort knippen.
Dat werd opgelost met extra lange mouwboorden, uiteraard met duimgat !

Iedereen met tieners in huis die dit boek niet gebruikt is goed zot ! 
raad ik ten stelligste aan zich naar de boekenwinkel te reppen !

10 opmerkingen:

  1. Alweer een topsweater.
    Jullie zijn de perfecte reclamemakers voor het boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keitof... d'r gaan "eenhoopjaloersejong" rondlopen in den Bim! Zeker weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk stofje! Staat haar super en die mouwboordjes zijn super hip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knappe dochter en een lieve mama, een unieke trui in een leuk stofje.
    Fijne zondag,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leukerd! Jij hebt je dochter eel erg blij gemaakt zo te zien! :-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen