woensdag 14 september 2016

Hoe zit het met de quiltmicrobe ?

Ik heb ze nog steeds !
Vogeltje per vogeltje wordt er geduldig verder gewerkt,
met hoe langer hoe minder zwevende staarten of uit-het-niets-groeiende poten.
Ook hier geldt : zoveel te meer je er maakt, zoveel te makkelijker wordt het.


In verschillende stadia van ontwikkeling.

Thank you for the fantastic instructions Lorna !
PS voor Kris : er staat een gratis kippenquiltblok op die website :-)

Ter afwisseling wordt er gebreid,
maar ik blijf me wel met gevogelte bezighouden.


:-)

11 opmerkingen:

  1. Kippetjesssssssssssss!!!! Wat een tof blog ook... dankjewel voor de link. Enneuh knap zunne de quilt met de vogeltjes! Mooi bezig! De breiseltjes ook maar dat hoorde je al op IG hé! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vogeltjes maar wat een klus! Hij word prachtig. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende quilt in wording! Ik ben even op de website gaan kijken, en het kriebelt toch wel...
    Kippetjes van 2,5cm... wat een engelengeduld moet jij hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Those little chickens are adorable! And the little red bird blocks are very cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi! I love your little birds! x Teje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahaaa, deze microbe krijgt mij niet te pakken :-)))
    Hoe fantastisch mooi ik het ook vind...
    Ik geniet er wel van via jou, An, Kris en andere knappe blogsters :-)))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat leuk toch al die vogeltjes! Dat wordt een vrolijke quilt! Maar je mini-kippetjes zijn ook super leuk, je hebt weer lekker gepriegeld XD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooo de quiltmicrobe heeft u ook te pakken !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Piepkleine kippetjes heb je gemaakt, zo schattig.
    Ik zal toch eens gaan kijken op die website, je quilt wordt mooi (is al mooi)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die quilt is super super super.
    Helemaal dachshundie.
    De kleine kiekens zie ik ook graag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your sweet birds are super cute in those fabrics, Carla. That is going to be such a beautiful quilt! And your knitted chickens are so tiny!

    BeantwoordenVerwijderen