zaterdag 9 april 2016

Misteria Lane in de Ardennen

Kijk en geniet mee !
Een beperkte impressie van een OVERHEERLIJK weekend.
Beperkt, want zoals gewoonlijk nam ik bar weinig foto's.
Ik had daar geen tijd voor.
Ik had het veel te druk met genieten.
Genieten met al mijn zintuigen.
Dan komt het fototoestel niet veel boven... sorry sweeties !
Gelukkig hebben mijn buurtjes wel veel en mooie foto's gemaakt !
Kijk maar hier, hier en hier.








Bitter weinig foto's hé ...

Maar des te meer plezier !
Lekker gegeten, lekker gedronken,
zalig getaterd, heerlijk gehandwerkt,
alle maaksels bewonderd en bepoteld....

Geheimzinnige post geopend...
Dank je wel Debora en Leen !!!

Dat zijn zo van die lieve verrassingen die het leven plezant maken ! 

Mijn vriendinnen bezorgden mij toch wel de grootste verrassing :
ze hadden begot een heel bank bij !
Jullie zijn niet te doen schattebollekes !
xxx

Een OVERHEERLIJK weekend dus hé !

Er gaan nog meer dingen getoond worden in latere vertelsels
Daar moet ik eerst nog foto's van maken.
Tja...
:-)



12 opmerkingen:

  1. Zoveel creativiteit bij elkaar, dat is een feest!! Geen wonder dat je geen tijd had voor foto's, het was vooral genieten en geen minuut willen missen, zo te zien!
    Dat was een top-weekend!
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We mochten al heerlijk bij je vriendinnetjes genieten maar genieten doe ik ook zeker van deze foto's Zo gezellig allemaal. En maar goed dat je genoten hebt en niet alleen maar foto's maakte. Dat zou zonde zijn! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihi, jij zegt 'weinig foto's' en toch... Zie ik weer nieuwe dingen :-)))
    Gaaf!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn misschien niet veel foto's, maar ze geven wel sfeer weer. Die met de kwallen en op de achtergrond de rij caravannen vind ik heel mooi. Paassfeer bijna.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige creaties! Ik vind die ezeltjes heel erg leuk.. en de rest ook hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Net zoals Claire hierboven vind ik de kwallenfoto mooi,
    hij is helemaal boho.

    Eigenlijk was een hele weekend boho , he?

    Liefs
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat geef je de sfeer heel goed weer met die mooie foto's ! Ik word weer helemaal teruggekatapulteerd naar dit overheerlijke weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello, I love your crochet, it is beauty, I have a blog about crochet too, visit me , hugs from Brazil.
    Visite meu blog - Tita Carré - Crochet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie hebben genoten, dat is het voornaamste. Wij genieten met je foto's van de mooie creaties.
    Nog een fijne zondag,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Overheerlijk was het weekend... en jij koos toch ook weer andere foto's... weer heel erg nagenieten is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, telkens weer verslagjes ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat wordt elke keer als je op dat bankje gaat zitten nog eens extra nagenieten. :-)

    BeantwoordenVerwijderen