donderdag 7 april 2016

Eindelijk !

Heel lang geleden, 
maakte iemand mij wijs dat ik altijd heel goed moest opletten
als ik een paddenstoel zag.
Als er een deurtje aan is, is het een kabouterhuisje !
Helaas, hoe goed ik ook keek, nooit een paddenstoeldeurtje gezien.

Maar gisteren dus wel !!!
eindelijk !



 Het kaboutertje was niet thuis,
hij of zij had wel de bloemekes goed verzorgd.

Alle bloemen zijn gemaakt met "afval" van mijn Misteria Lane buurtjes.
Merci hé sjoekes ! Alle kleine overschot komt nog van pas ! ;-)

 Wie naar aanleiding van de titel dacht dat er eindelijk
 een verslag van ons weekend ging volgen,
tja , die is eraan voor de moeite.
 Geduld sweeties, geduld !

13 opmerkingen:

  1. Mooie paddenstoel Carla!
    En inderdaad, je zou bijna denken dat dit een 1 aprilgrapje was ;). Ik dacht een verslagje te gaan lezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da meende nie, echt helemaal met overschotjes gemaakt?
    Zoooooo mooi!
    Jouw vriendelijke meneer boom gaat er ook heel goed bij matchen.

    Hij past helemaal in de Misteria Lane.

    Kijk, ik heb je zopas een bericht gedaan via IG dat ik dringend weer voor school moest gaan werken, ik zet mijn laptop aan, en wat zit ik hier te doen????
    Ik moet flink zijn, flink zijn FLIIIIINK zijn, fllflllf...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben nu op weg naar mijn documenten van de school.
    NU.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whow weer zo'n ieniemienie prachtexemplaartje! Schitterend! Nu nog de kabouterkes! ;-)
    Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, wat een mooi paddestoelhuisje! Mijn fantasie heeft de inrichting al geplaatst in mijn hoofd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is pas een mooie paddestoel!!! Als ik een kabouter was zou ik daar graag wonen! Alleen het verzorgen van de bloemetjes zou mij vast niet zo goed gelukt zijn :-/. Ik heb lang niet zulke groene vingers als deze kabouter.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar Carla toch... Hoe mooi is deze paddenstoel! Hij past perfect in het straatje. Niet alleen qua bouwmateriaal, maar ook qua architectuur. In zoverre je daarvan spreekt bij een paddenstoel natuurlijk.
    Ik ben ook razend benieuwd naar de bewoner(s). Wanneer laten die zich zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een toffe paddenstoel ! Superknap ! Goed gezien om een kabouterhuisje in ons straatje te zetten ! Dan kunnen die ineens onze huisjes onderhouden. Wedden dat ze nu al volop bij jou bezig zijn, vandaar dat we ze nog niet zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha ik dacht ook, daar komt het verslag, gezellig!
    Maar deze paddenstoel is ook heel gezellig. Ik zou zo graag willen dat er echt kabouters bestonden. Dan zou ik languit in het gras gaan liggen en de hele dag gluren. Dat lijkt me zo leuk! Maar jou prachtige paddenstoel is een begin. Ik droom verder, bedankt! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi, zo leuk geschreven! En weer knap gemaakt natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Duivelskunstenaar! Hele werelden glijden van jouw pennen!
    Weet je dat ik graag elfendeurtjes zou willen maken? En die links en rechts zou willen plaatsen? Kleine fantasie die misschien wel ooit echt wordt ;-)
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige paddenstoel, zou kabouter Pinnemuts daar wonen ?
    Fijn weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een creativiteit met de overschotjes...
    Gelukkig bestaan er dus toch nog paddenstoelen met deurtjes. :-)

    BeantwoordenVerwijderen