vrijdag 22 april 2016

De Susanne cardigan

Ik zag al vele prachtige Susannes voorbijkomen.
Ik schafte mij het patroon aan, 
want tot mijn grote vreugde staan zowel mijn als Martes maat er op !
Ik koos het PDF- patroon, en dat aan elkaar plakken vraagt wat tijd, 
maar is veel sneller dan wachten op de postbode.
Het eerste exemplaar werd er eentje voor Marte,
ze koos haar stoffencombinatie zelf.
Eenhoorns en hartjes voor een Elfje !





Deze laatste foto zegt het visueel...
Ik hartje dit patroon en de werkbeschrijving.
Het patroon in mijn maat is ook geknipt.
Nu nog stof kiezen !


9 opmerkingen:

  1. Amaai gij hebt er al eentje klaar! Ik wil ook!!! Eerst nog een paar cadeautjes afwerken en dan begin ik er aan!! Mooie stofjes koos Marte! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, mooi. Marte heeft leuke stofjes gekozen.
    Fijn weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die supersupermooi! Ze heeft smaak, jouw dochter.
    Die laatste foto is niet alleen sprekend, maar ook zo mooi... Het beeld barst van koesteren.
    Heb een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar zal ze wel heel blij mee zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach, wat mooi....
    Goede keuze Elfje! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke stoffencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marte heeft goede smaak!
    Die hartjes op de laatste foto, zijn die allemaal genaaid?!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartje voor de stoffencombinatie van Marte!
    Ik ben al benieuwd naar de jouwe. :-)

    BeantwoordenVerwijderen