woensdag 30 maart 2016

Uiltjes knappen.

Er is een inhaalbeweging nodig op mijn blog.
Ik wil van alles vertellen en laten zien,
over het Misteria Lane Ardennen weekend,
en over mijn verjaardag.
Maar het zal nog niet voor vandaag zijn.
Griep.
Pfft.
Kuch kuch.
Zucht.
...
Een blogpost zonder foto is ook maar zozo.
Dus krijgen jullie één van mijn cadeautjes voor mijn buren in Misteria Lane te zien.

Voila.
Mini uilen, op vier priemekes gebreid.  
Braakballen zijn me tot nu toe bespaard gebleven.
Van uiltjes knappen schijn je op te knappen.
'k Zal het nog eens gaan proberen.
De zetel roept. 

Patroon uiltjes van Mochimochiland.



14 opmerkingen:

  1. Niet te geloven, eh, zo ienemienie, ze zijn vertederend mooi. Er zit er hier eentje op de kast naar mij te kijken,
    in het prachtige broodzakje van Kris. Daarvan moet ik toch maar eens een foto maken.

    Heel vlug beterschap, lieverd,
    maar die 'rauw-hese" stem, hou die nog even. Je weet wat je daarmee kan doen, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zetel heeft altijd gelijk; niet negeren. Van harte beterschap!
    Enneh... Ik had al een uiltje vanuit de verte mogen bewonderen, maar zo met z'n allen van dichtbij... Chapeau! Ze zijn echt Oehoe-rend mooi!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die griep slaat dit jaar gemeen om zich heen. Heb er nu al meerderen over gehoord! Pas maar goed op jezelf! Veel rusten, dus gauw die zetel of je bed in!!
    En dan laat je zo en passant even die prachtige mini-uiltjes zien!! Dat vind ik zo knap hè, dat je dat met die hele dunne naaldjes breit!! En dan ook nog zo gedetailleerd! Heel mooi zijn ze!!
    Heel veel beterschap!
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O die uiltjes. Her en der hadden we ze al gezien maar nu kunnen we ze goed bekijken. Zo lief en pietepeuterig. We hopen gauw de rest van het verslag te zien maar voor nu, heel veel beterschap. laat je maar lekker verwennen door het thuisfront. XX esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die ene foto die er dan wel staat, is heel erg de moeite! De uiltjes zijn van dichtbij nog zoveel mooier dan in de verte op een dak. Maar de foto zelf is ook heel tof. Echt super gevonden met die pagina uit een boek op de achtergrond.
    Ga maar lange en verkwikkende uiltjes knappen. Ik duim dat de griep daarmee snel is verdreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De uiltjes zijn zo schattig, chapeau voor de foto.
    Veel beterschap, rusten is de boodschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog een te late gelukkige verjaardag!
    En heel veel beterschap!
    Mooie uiltjes, zo petieterig klein...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Griep, wat vervelend. Beterschap! En o jee, ben ik jouw verjaardag vergeten. Beetje laat, maat toch gefeliciteerd en nog veel fijne jaren.
    Wat heb je schattige uiltjes gemaakt.

    Groetjes enbeterschap, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik snap nog altijd niet hoe je het voor elkaar krijgt, zo petieterig, maar zoooooo ontzettend mooi !! En ik heb het nochtans gezien met mijn eigen ogen, die flinterdunne priemekes ! Chapeau, echte kunstwerkjes zijn het !
    En verzorg je nu maar goed, dat je die gemene griepvirussen kleinkrijgt. Rusten rusten rusten en je laten verwennen. Heel veel beterschap !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel beterschap!!

    En die uiltjes zijn zo schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje, wat knap!
    Veel beterschap! Misschien een kleine troost: je bent niet de enige met die vervelende griep ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fenomenaal schattig zijn ze, die uiltjes!
    Veel beterschap! (toch geen kou gevat in Dardennen zeker?)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo ongelooflijk knap en schattig onze kleine uiltjes! Nog eens een super dikke mercie daarvoor sjoeke! En nu maar vlug uitzieken in 't zonneke op je bankske in dardennen! xxx

    BeantwoordenVerwijderen