zondag 13 maart 2016

Strijken is plezant

De titel dient met een grove korrel zout genomen te worden.
Strijken is acceptabel als het tijdens het naaiproces dient te gebeuren.
Het is plezant als je hele mooie applicaties kan aanbrengen.
Voor de rest .... ik ga het hier beleefd houden ;-)

Ik zag op enkele blogs prachtige strijkapplicaties
voorbijkomen in een goodiebag.  
Marte en ik waren op slag verkocht !
We klikten er drie in ons mandje bij Lavvi Ebbel.
Een poes, een vos en een wolf.
Er zitten zeer duidelijke instructies bij,
het was dan ook een fluitje van een cent.

De wolf werd vandaag gestreken.


Schoon hé ? !
Past perfect bij het jongste grutteke !

Een hele tijd geleden ruilde ik met Sara.
Van haar kreeg ik een prachtige flokfolieprent,
die al die tijd bewaard werd,
in afwachting van het juiste t-shirt.

Et voila : 
het schoon weer mag beginnen!


10 opmerkingen:

  1. Wauh dat is een hele mooie wolf en ook het rode meisje staat er prachtig op ....laat de lente maar snel komen ;o)
    groetjes Dilliedijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt als een bus: strijken is plezant als onderdeel van een creatief proces. Ik gebruik mijn strijkijzer dan ook zo min mogelijk voor andere doeleinden. :-)
    Perfecte match van T-shirt en strijkapplicatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, er zijn leukere dingen dan strijken maar voor dit doel is het wel plezant.
    Mooie applicaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allebei helemaal anders, maar allebei supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig.... Ik schrok even toen ik je titel las, maar op deze manier is strijken SUPER plezant!
    Mooooie wolf zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht ook al, huh hoezo?! Maar nu snap ik het. Ik vind het meisje heel schattig. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai dat is echt een prachtige wolf!
    Op die manier is strijken plezant ja. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen