maandag 1 februari 2016

Urban Style : Awesome Oslo 2



Er is er hier eentje content !
Duimgaten en vossen, wat wil een meisje nog meer * ? !
Merci Eva voor je zalige boek !
 Awesome Oslo 1 zie je hier.
Ik ga aan de eerste waarschijnlijk ook een tailleband zetten,
want dat is 'cooler' volgens Marte.
* Nu nog eentje met katten mama.

Stoffen van bij Madeline.
Hun winkel werd verwoest door een brand,
maar zal spoedig terug openen.
Dan ga ik daar bij wijze van steun eens een grote bestelling plaatsen !


9 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt, staat haar geweldig! Gaaf stofje heb je gebruikt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Foxy lady!
    Volgens mij naai jij straks heel Marte's zomercollectie bij elkaar :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap... en de volgende met katten? Geen voorliefde voor hondjes te bespeuren bij de dochter? Hoe zou dat nu toch komen? :-) De vosjes zijn superschattigst... het meisje in de trui geweldig cool! En de mama is een artieste! Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg knap, Marteke ziet er blij uit. :-)
    Haha, de wensen zijn duidelijk, begin maar aan die met katten. En vergeet daar ook de duimsgaten niet hé. ;-)
    Zelf was ik nog nooit bij Madeline geweest, maar ik was er toch van onder de indruk. Volgens mij raakt ze er met de warmte van heel naai- en blogland wel terug bovenop!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice! En Marte wordt echt groot zeg!
    Ik ging vandaag even langs bij Madeline... Het is echt vreselijk hoe alles er bij ligt, ik werd er helemaal emo van. Maar die nieuwe winkel, die gaat prachtig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel tof! Ik heb me het boek ook net aangeschaft, lekker voor mezelf :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat past deze trui / T-shirt ook weer goed! Knap gedaan.
    Ik kijk verlangend naar de duimgaten. Wanneer ik nog eens een T-shirt met lange mouwen maak, moet ik eraan denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb jij alweer mooi voor mekaar super mama ! En een blije dochter, wat moet je nog meer ?

    BeantwoordenVerwijderen