zondag 7 februari 2016

Martes mini workshop juwelen maken

Gisteren was het hier een zotte bende.
Martes vriendinnetjes kwamen bij wijze van uitgesteld verjaardagsfeestje
een mini workshopje juweeltjes maken volgen.
Ze hebben eerst hard gewerkt, waarbij prentjes kiezen het moeilijkst bleek.
Daarna zotte modeshow en dansen.
Alles overgoten met constant gegibber.
De zonen bekeken het vanop een afstandje en schudden meewarig hun hoofd.
Om prompt op te duiken als er ijsjes geserveerd werden.
:-) 



 Enkele werkstukken van de meisjes.
(de bloemetjesoorringen werden uitgedaan om de zelfgemaakte direct te kunnen aandoen)

Bijna alles uit de verkleedbak in gebruik :-)

19 opmerkingen:

  1. Ideaal om te doen met lachende tienermeisjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, een gewéldig feest én prachtige creaties; onvergetelijk, zou ik zeggen :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, dat is vast een gezellig kippenhok geweest bij jullie :-) Ze hebben nog mooie creaties gemaakt ook! Dat was zo te zien een heel geslaagd feestje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een tof gevoel moet dat zijn voor de meisjes om zelf juwelen te maken! Ik kan me iets voorstellen bij de modeshow achteraf.
    Ik zag vandaag het bijna 11-jarige neefje. Hij trakteerde ons vandaag ook op zo'n meewarige "meisjes..."-blik. Een ver van zijn bed show zijn ze, die meisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige hangertjes! Mooie plaatjes hebben de kids uitgezocht. Niks zo leuk als een knutselfeestje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie dingen hebben ze gemaakt. Het ziet eruit als een heerlijk meidenfeestje.
    Ik snap wel dat de jongens op afstand bleven! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een 'juweeltjes' die meisjes en wat een origineel feestje. Daar zou je zo aan mee willen doen. (behalve als je een jongen bent ;-).
    Verkleden blijft leuk hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, dat die meiden hebben genoten van het feestje is overduidelijk!!! Wat hebben ze een enige dingen gemaakt!! En dan ook nog heerlijk verkleden, wat wil je nog meer!!!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie juweeltjes hebben de meisjes gemaakt.
    De verkleedpartijen doen mij denken aan mijn kindertijd.
    Fijne week,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige exemplaartjes hebben de meisjes gefabriceerd.
    Ik versta het dat de oorbellen meteen uitgingen voor de nieuwe, ahja, hoe zijn we zelf. ;-)
    Het leek precies op een hele fijne namiddag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nice work!!!!
    Would you like to follow each other? let me know....
    Besos, desde España, Marcela♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke & kleurrijke bende! En ze hebben prachtige juweeltjes gemaakt, top!!!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat hebben ze prachtig gedaan ! Wat een lol moeten ze gehad hebben !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super wat er gemaakt is...amaai ja...ik kan me wat voorstellen bij dat gegieber. Ocharme de broertjes...maar gelukkig was er ijs!😀

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sorry...dubbele reactie door de bibberhand...😨

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sorry...dubbele reactie door de bibberhand...😨

    BeantwoordenVerwijderen