woensdag 10 februari 2016

Een Janneke voor Ayaana

Een collega van meneer CarlaK werd vader.
Welkom op de wereld Ayaana !
Het allereerste babyjurkje dat ik maakte werd een Janneke.
Patroon + werkbeschrijving van siskobymieke vind je hier.
Snoezig hé !
Het jurkje sluit met hartvormige drukknoopjes,
ge moet me daarvoor op mijn woord geloven, 
want de foto van de achterkant is mislukt,
en het kleedje is al ingepakt.
Nee, ik doe dat niet terug open.
De werkbeschrijving bevat ook een versie met blinde rits,
maar dat heb ik niet in huis, blinde ritsen, die van mij zien allemaal.

12 opmerkingen:

  1. Hihihi, in het land der blinde ritsen zijn de ritsen van Carla koning :-)))
    Weet je dat ik je paspopje héél curieus vind? Net echte benen met zwarte panty's onder een armloze buste. Hmmm...
    Maar je hebt weer fantastisch werk geleverd, het is een prachtig jurkje!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi jurkje! Het is een stofje om vrolijk van te worden en te dromen over nieuwe ontdekkingstochten. Perfect voor een klein meisje!
    Sandra blogde onlangs over de zwevende paspop. Ik vond dat vrij luguber. Maar ik moet zeggen dat ik ook niet echt snap hoe die van jou in elkaar zit. Zijn die benen gephotoshopped? Ik vind het eigenlijk maar griezelig...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief jurkje! Daar zal de kleine meid nog veel plezier van beleven.
    Hihi ik ben het met Janusje hierboven eens ik dacht ook al, huh dat zijn echte beentjes! :-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schattig jurkje, echt voor kleine prinsesjes!
    Maar ook ik kijk wel een beetje raar aan tegen je paspop....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik deel de meningen van hierboven: schattig kleedje, beetje griezelige paspop :)
    Wat een mooi kado trouwens! Die collega zal wel blij zijn dat hij samen met jouw man werkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, het kleedje is echt geweldig, maar de paspopbenen zijn inderdaad een beetje gek...
    Net alsof het echte benen met nylonkousen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n mooi stofje en een prachtig jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb ik helemaal dit schattige jurkje gemist!! Wat een lief cadeau !!
    Enne, die ritsen, dat is weer grijnzen hier :-).
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig jurkje ! Top cadeautje !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel tof! Ik ben ook helemaal fan van Janneke, zo'n tof kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superschoon modelleke...merciekes voor de link! En wat de paspop betreft...ik vind dat wel meevallen hoor sjoeke!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superschoon modelleke...merciekes voor de link! En wat de paspop betreft...ik vind dat wel meevallen hoor sjoeke!

    BeantwoordenVerwijderen