maandag 25 januari 2016

Nieuwe priemen

Ik kocht bij Kristel van Wol en Zo nieuwe priemekes.
Priemekes nr 0, of 1.5 mm.
Dat zijn flinterdunne stokskes.
Ideaal om mini beestjes mee te breien.
Mochimochi Land heeft vele schattige patroontjes daarvoor.
Ik breide een kat met dikke pluimstaart voor Marte.
En een egeltje.
De konijntjes en roosjes die ik eerder maakte zijn gratis patroontjes 
van Mochimochi Land.





De lijfjes zijn ongeveer 4 cm lang en 2 cm hoog.
De pluimstaart is 3,5 cm lang.

Woodland cuteness at its best !


15 opmerkingen:

  1. Volgens mij brei jij met tandenstokers! Hoe schattig zijn die beesies...vooral dat egeltje! De max!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik word al zenuwachtig als ik nog maar denk aan dat minimini...'t Zou niets voor mij zijn, maar het resultaat is wel schitterend. Dat moet gezegd! Het egeltje is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, dat is te priegelig voor mij! Maar ik vind het wel héél leuk om te zien.
    En Wol en Zo, dat is ook mijn lokale wolwinkeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig zijn die piepkleine diertjes, chapeau voor dit fijn werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gepriegel, maar goed gelukt! De beestjes zijn super schattig geworden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een gefriemel zo'n kleine priemekes
    maar wat zijn ze mooi geworden, die diertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan je me levendig voorstellen: onze geduldige Carla met haar superkleine priempjes. En dan dat Marteke dat nieuwsgierig komt loeren of het al avanceert.
    Gezelligheid troef in huize Killens.

    (Waarom heb ik zo weinig geduld?)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aiiii... Bij mij zouden de half affe egels en katjes door de kamer vliegen... Al trekt het wel (maar dan de haakvariant :-))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je beestjes zijn leuk! Wat een gepriegel. Zo knap!
    Ik vind je paddenstoel ook errug leuk trouwens. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey, zie ik net bij Sandra zo'n mooi ringetje voorbij komen...
    Heb ik iets gemist? Kon en mocht ik al bestellen? XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastisch! Ik kan zelfs niet breien met grote priemen hahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoedje af voor dat allefijnste breiwerk met die mini priemekes! En bovendien hebben die ook nog zo'n schattige uitdrukking op hun gezichtjes ! Op die laatste foto zie je die twee effenaf een gezellig onderonsje houden.

    BeantwoordenVerwijderen