zondag 10 januari 2016

De manufactuur heeft werk

Kreeg een ring-staaltje.
Gevaarlijk.
Want doordat meneer CarlaK mij wat trukskes leerde met de computer en de printer
zijn de mogelijkheden veel te groot !
Het gaat dus bij deze ring blijven, 
want ik weet nu al niet wat eerst te maken....
Rarara wie gaat die ring claimen ? :-)
Ondertussen print ik prentjes voor oorbelletjes,
want er komt een miniworkshopje voor Martes vriendinnetjes,
als (uitgesteld) verjaardagsfeestje.
En die lieve P. wou ook graag nog wat mogelijkheden zien :-)
(voel je niet verplicht hé P !)

Fototijd.
Een mooi afgewerkt unicum;
Veel broddelfoto's van mooie prentjes.








Hier en daar ligt er een glaasje op.
Dat valt quasi niet te fotograferen,
maar dat toont wel het vergrootglaseffect.
Marte gaat Star Wars oorbellen maken,
ééntje met Yoda en ééntje met Dart Vader.
May the force be with you all !

29 opmerkingen:

  1. Ooooohhh Carla... Wat moooi.... Heb je maar 1 ring of heb je nu snode planen om er meer te gaan maken? Ik zou het vosje zó willen kopen. Ik houd me in ieder geval aanbevolen :-))
    Ik had al eens eerder verliefd naar jouw oorbelletjes gekeken, maar je hebt geen zilveren oorstekertjes hè?
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lees je berichtje nog een keer, dûh; daar zeg je duidelijk dat het bij deze ene blijft :-))
      Jammer :-)))

      Verwijderen
  2. Is leuk om te doen,hé!Heb ook zo enkele dingen in mijn lade liggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof idee, het wordt een unieke ring.
    Nog veel succes met de oorbelletjes. Ik ben alvast heel blij met de mijne : woordjes en het roodborstje.
    Nog een fijne zondag,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook nog eens gelezen want ben ook verliefd op het ringetje! Mocht je heel misschien omdat er heul veul dames enthousiast zijn ze toch gaan maken en verkopen wil ik er heel graag eentje. :-)) Ik kan niet tegen de oorbellen. Ik duim!! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Há! Ik heb een lief lotgenootje! Please please please?? :-)))) xxx

      Verwijderen
    2. OOOh hier kan ik niet tegenop, ik zal er enkele bestellen en maken :-)

      Verwijderen
    3. Jaaaaaaaa!! *vreugdedansje* :-))))

      Verwijderen
    4. Joepie de poepie!! Ik ben ook blij. Dans samen met Sandra. ;-))

      Verwijderen
    5. Als dat ook voor smalle vingertjes is, dan mag je voor mij ook ene maken hoor ! Ik vind ze keitof !!

      Verwijderen
  5. Ooo super.Als ik mag kiezen graag de uiltjes(7de rij ,4de van links) en ook graag de spinnekes met de groene achtergrond en het feesthoedje op).

    Was ik nog maar een klein meisje in de klas van je dochter dan kwam ik graag meedoen.Alvast bedankt,he.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is dat de uil op de blauwgrijze tak, boven de gele vogel?
      Ik laat je weten wanneer ze klaar zijn !
      Zelfde verzendadres ?
      Mercie alvast !

      Verwijderen
    2. ja,graag dat uiltje boven de gele vogel en een het feestspinneke. als het kan ook nog een sterretje? Zelfde adres als vorige keer.

      Verwijderen
    3. Welke kleur sterretje wil je graag ?
      Laat je het weten als je overgeschreven hebt?
      Driedubbel dank je wel !

      Verwijderen
    4. graag fel blauw zoals je er de vorige keer al maakte ?

      Verwijderen
    5. En ik kijk na of ik je rekeningnummer terugvindt.Zelfde prijs?

      Verwijderen
    6. Zelfde prijs, zelfde rekeningnummer, felblauwe sterrekes :-)

      Verwijderen
    7. Gevonden en overgeschreven.niet dringend voor mij...alvast bedankt

      Verwijderen
  6. Ik vind het net heel mooi gefotografeerd met de glaasjes erop. Mijn oog wordt telkens eerst naar de figuur met glaasje getrokken. Mooi om te zien dat een vlak figuurtje zo enige diepte krijgt.
    't Zal tof worden op dat mini-workshopje. Zeker weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat worden weer heeel veel mooie dingen! Oorbellen, ringen en hangers?? Wat geeft dat een mooi effect zodra er een glaasje op ligt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo mooi!
    staat ook nog op mijn veel te lange to-do list

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat ik te oud ben voor dat verjaardagsfeestje...ook jammer trouwens dat ik geen gaatjes meer in mijn oren heb... want hoe schoon is dit weer! Misschien kan je voor de oudere madammen eens een workshop ringen maken... mij mag je alvast inschrijven. Zo jammer dat er ten huize CarlaK. al een liefhebber voor de ring is.
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dan wil ik heel graag meedoen ! Dat zou tof zijn !

      Verwijderen
    2. Seg euh, organiseer jij geen verjaardagsfeestje voor de grote madammen om zoiets in elkaar te frutselen? ;-) :p We brengen cadeautjes mee haah!
      Ik beloof plechtig dat van zodra ik terug een eigen stek heb, ik een grote tafel voorzie waar we ook eens kunnen "workshoppen". ;-)

      Verwijderen
  10. You had a wonderful idea!! I wish you all the success 4 this!! ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amai, geweldig dat je zo'n workshop doet als verjaardagsfeestje ! Die juffertjes zullen een keitoffe namiddag hebben en supermooie oorringen !

    BeantwoordenVerwijderen