maandag 11 januari 2016

De manufactuur heeft gewerkt :-)

Want er hangt al een bestelling te drogen !
 De ring uit vorig bericht viel zo goed in de smaak, 
dat ik er toch een aantal besteld heb om mee aan de slag te gaan.
Zodra ik het gerief heb en tijd vind, maak ik er enkelen 
en zet ze op mijn blogske.
Zelfde prijs als de oorbellekes, nl. 5 euro per ring (of per paar bellekes).
Nadeel : verzendkosten zijn degoutant hoog omdat het niet in een genormaliseerde zending past.
Dus verzenden binnen België kost 2 euro, Naar Nederland 4 euro.
 Ondertussen werd er ook nog wat gebreid.
een piepklein roosje,
het is 4 cm hoog.
Een net iets grotere muis, 6cm tot aan de top van het oortje.
Zo'n kleine prutskes zijn snel klaar, en übercute, toch?
Voila, nu nog wat prentjes prepareren voor als de ringbasissen aankomen,
en wat strijken, en wat opruimen, maar die laatste twee zijn van ondergeschikt belang.

15 opmerkingen:

  1. Inderdaad übercute!! Muisje zit zo fier naar het roosje te kijken :-))
    Strijken... Brrrr.... Vies woord!
    Opruimen... Mmmm... Soms wel handig whahahaaa!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pfff die activiteiten van ondergeschikt belang liggen hier ook op mij te wachten!!! Beikes... en ook nog de kerstspullen opruimen...ook beikes want dan ligt mijn heel huis vol dennennaalden...dan moet ik wel echt stofzuigen.
    Zeg ma zo schattig dat muisje en dat roosje... ja misschien is dat in jouw geval snel klaar. In mijn geval zou dat nog in geen 100 jaar op een muis of roosje trekken! Anneke de pochkesmadam, jij de ieniemienieprutsewerkjesmadam! Top... Voor mij alvast een ring graag... van de verzendkosten moet je je in mijn geval niks aantrekken...een goed excuus om weer eens af te spreken! :-))
    Nu eerst met mijn schattigaards gaan rennen in het bos en dan het beikeswerk! pffff

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wou ook al zoiets zeggen... Een kei in ienieminie! Ik betwijfel of dat zoveel minder werk is dan groot...

      Verwijderen
  3. Ach, wat een schatje is dat muisje met zijn roosje!
    De oorbellen zijn leuk geworden, je hebt de smaak echt te pakken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOOOOOO super mooi gedaan.Ook dat muisje zo mooi .Wel wat prutswerk,he.Ik hou meer van haken,breien is zo een gedoe met die priemen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. net uit de brievenbus gehaald.Super blij mee.ook de oorbelkaartjes zij super.Is dat een uitsponsstempel?

      Verwijderen
    2. Dat weet ik eigenlijk niet , die kreeg ik een tijdje geleden van iemand die wist dat ik oorbelletjes maak.

      Verwijderen
    3. Ik zal daar bij Pipoos eens naar kijken...

      Verwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja, heel cute : het roosje en en de muis.
    Nog veel succes met de ringen. Ik zie ze wel voorbij komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och, zo lief! Klein en dus snel gedaan? Ja, dat kan wel, maar hoe zit dat met verkrampte vingers van dat priegelwerk te doen?!
    Hele leuke oorbelletjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze leuk, die oorbellen ! Heb alweer spijt dat ik er geen kan dragen. Maar ben al blij dat je ook ringen gaat maken … En natuurlijk kijk ik mijn ogen uit op dat muisje en dat roosje ! Wat zijt gij toch een kei in frutseldeprutseldingskes !! Dat lijkt mij gewoon keimoeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig muisje zo naast die mooie bloem. Knap gemaakt.
    De oorbellen zien er weer gaaf uit. Vooral die met de uiltjes.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Olala, jij hebt toch echt magische handen.
    Ziet hoe schattig, dat muisje en dat roosje!

    BeantwoordenVerwijderen