dinsdag 17 november 2015

Zwarte kat truitje

Eindelijk.
Dat breiwerk ging nu eens niet vooruit...
Het voorpand was snel klaar, maar het rugpand en de mouwen....
te saai zo eenkleurig, ge ziet dat dan ook niet vooruit gaan.

Er gaat er eentje blij zijn straks!
(allez, 't is te hopen...)

Voor de grote Warrior Cats fan, een kattentrui.
Ondertussen leest ze de vampierenverhalen van Stephenie Meyer,
dus ofwel leest ze te snel, ofwel brei ik te traag...


Overbelicht om te tonen dat het echt gebreid is hé !
Dat inbreien verliep nog niet helemaal volgens de regels van de kunst,
maar ik heb al doende veel * geleerd !
* koop breivisjes
*gebruik draad van dezelfde dikte
*vergroot de teltekening

Het resultaat is toch dik in orde !
Gratis patroon hier.

16 opmerkingen:

  1. Ze gaat zeker heel erg blij zijn!
    Dat oogdetail ziet er geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze is wel heel erg van de katjes he? Ik zie ze bij haar overal terug. Ze zal er vast heel blij mee zijn! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kat heeft in haar blik iets van de oogopslag van Marte.
    De twee zullen elkaar allicht dus heel goed vinden.

    Goed gewerkt, meisje.

    En ja, dochters lezen sneller dan dat wij breien. hier ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, daar is de langverwachte trui! Schitterend!
    Hier ook een gilet in de kast, waarvan het achterpand heel snel ging, het ene voorpand er ook nog mee door kon, en toen... was de zin over... Knap dat jij wel doorzette!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, daar is de langverwachte trui! Schitterend!
    Hier ook een gilet in de kast, waarvan het achterpand heel snel ging, het ene voorpand er ook nog mee door kon, en toen... was de zin over... Knap dat jij wel doorzette!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahahaha! ik dacht: amai die heeft er direct twee gemaakt: ne zwarte en en grijze!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed gedaan! Miauw!!
    Ben benieuwd naar de reactie :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi truitje voor je dochter, ze zal blij zijn, ben ik zeker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whow wat heb je dat weer schoon voor mekaar gekregen. Al lezend dacht ik "amaai die oogskes" zo schoon... en dan merk ik dat je die zelfs ingebreid hebt! Knap zunne!!!
    Dankjewel voor het "help"voorstel! Ik weet je te vinden hé... en zonder "helphelp" kunnen we natuurlijk ook nog wel eens afspreken...laat maar horen wanneer je eens naar huize Onliemie kan afzakken!!! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat goed van je!! Zo'n effen zwart breien is dood saai, geen wonder dat dat niet opschoot! Maar hij is wel af en heel leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knap gedaan, daar zal ze zeker blij mee zijn! Ik hou het nog eventjes bij effen breien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gedaan, Je dochter zal er blij mee zijn en jij mag trots zijn op je werk.

    BeantwoordenVerwijderen