woensdag 25 november 2015

Prentjes voor oortjes

Het moet maar niet zo plezant zijn om te maken !
Deze zijn te koop !
DE ROODBORSTJES ZIJN VERKOCHT 
DE UILTJES ZIJN VERKOCHT
5 € per paar, verzending in België inbegrepen.
(1 € meer voor verzending naar Nederland)
Accessoires niet inbegrepen.
De oorhaakjes zijn nikkelvrij.
Het rondeke is ongeveer 1,2 cm in  diameter.
De prentjes zijn gedrukt op heel lichtgrijs gerecycleerd papier met oneffenheden erin,
dat geeft samen met de lijm een vintage effect.
De cabochons zijn van glas.
Interesse?
Mailtje naar Carla.Killens(apenstaartje)gmail.com

9 opmerkingen:

  1. Gewoon prachtig ! Mijn bestelling is al geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarom staan die bungelende oorhangers mij toch niet :-(. Ik vind ze zo ontzettend leuk!! Zowel de woordhangers als deze; super!!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk... Maar ik durf buiten zilver (of goud, maar ik zie liever zilver) niets in mijn oren te hangen... Jammer...
    Maar volgens mij ben je ze zo kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn allemaal even mooi
    (maar de roodborstjes zie ik het allerliefst)

    Helaas, ik heb vandaag nog eens geriskeerd van gewone oorbellen te dragen
    en net zoals Sandra hierboven heb ik prijs (mijn oor is dik)

    Ik houd me voorlopig dus maar bij de zilveren. Stom, eh?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze ook zo leuk maar kan helaas ook alleen tegen zilver.
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn mooi, Carla! En hoe schitterend gepresenteerd...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook deze zijn heel tof.Als ik er nog eens nodig heb,dan hoor je het wel.De mijne die vandaag in de brievenbus zaten zijn top.

    BeantwoordenVerwijderen