maandag 23 november 2015

Oorbellen met diertjes

Wat hangt er hier nu te drogen?
Ik kreeg de vraag om oorbelletjes te maken met specifieke diertjes erin.
Dat was nog niet zo simpel, 
maar waar een wil is , is een weg.
Dankzij een goedbestede zondag en maandagvoormiddag, 
en de hulp en geduldige uitleg van een computergenie,
kan ik nu bijna alles in het mini afdrukken op speciaal papier.
Joepie!
Indien je ze niet aan je verwachtingen voldoen, P., 
geen enkel probleem,
er zijn al andere gegadigden :-)


Ik heb al oorhaakjes bijbesteld,
ik voel immers aan mijn knoken 
dat er nog gemaakt gaan moeten worden:-)
Voor mij bijvoorbeeld !


18 opmerkingen:

  1. oooo ik vind ze super.
    Hoe regelen we het verder?Je mag ook gerust eens kijken op mijn pinterest misschien vind je ruilen ook wel leuk? Alvast bedankt voor alle moeite

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je maakt prachtige dingen, maar ik ben zelf ook een maker hé, dus liever de centjes. Ik mail je mijn rekeningnummer door als ik je adres heb.
      Dank je wel !

      Verwijderen
    2. ja,dat is waar .Ik stuur je mijn gegevens door via pinterest.Merci ,he.

      Verwijderen
    3. oh, hoe kan je communiceren via pinterest? Ik wist niet dat dat kan, dat zou wel tof zijn !

      Verwijderen
  2. Op Pinterest zie je dan links onderaan een gekleurde bol verschijnen . Alleen wij twee zien dat dan...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent echt de koningin van de ienemienie handwerkjes. Echt mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverdjes! Ik ben verliefd op de vosjes...
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn stuk voor stuk heel mooi.
    Fijne week,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze oorbellen zien er schattig uit. De vosjes vind ik het allermooist.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waarom oh waarom beginnen mijn oren altijd te ontsteken als ik gaatjes laat schieten... verdorie wat ben ik toch een pechvogel!!!!! :-)
    Supermooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!! Ik draag nog steeds heel graag mijn woordjes voor oortjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vandaag je pakje ontvangen,ben er heel blij mee.Top :-)

    BeantwoordenVerwijderen