maandag 19 oktober 2015

Bernina lock 800DL

Jeej !
Ik kocht mezelf een nieuwe machine !
Deze morgen om 11 uur kwam ik ermee thuis.
Deze namiddag na school had Marte er een truitje bij.
In een stofje dat ik nog had.

Opmerkingen van de zonen:
Z: die motor maakt een mooi geluid.
J: Mag ik eens gas geven met dat pedaaltje ?
Ik : ogenrol.
J : (ironisch toontje) Het is wel het seizoen voor korte mouwen hé.
Tja, de stof was op.

Voila, meer vertel ik niet,
 ik moet wil verder gaan spelen met mijn nief gerief.

26 opmerkingen:

  1. Prrrrrrr.... Prrrrrrrrrrrrrrr.....
    Ik denk dat hij klinkt als een spinnend katje! :-))
    Veel plezier met je nief gerief!
    Marte ziet er geweldig uit in deze nieuwe creatie. En wat wordt ze toch groot!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kan al goed weg met de nieuwe Bernina! Een overlock opent heel wat nieuwe wegen hé. Allez, dat was bij mij toch zo. Maar misschien had je er voordien ook al één. Geniet van het ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is mijn eerste, na jaren twijfelen, nu zo gelukkig als een klein kind !!!
      Weer vanalles om te leren en te ontdekken ...

      Verwijderen
  3. Marte zal blij zijn dat haar mama een nieuwe naaimachine heeft!
    En jij ook wat fijn voor je! Aangezien je altijd met stofjes in de weer bent. Geniet maar fijn van je nieuwe 'speelgoed'! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je nieuwe machine ! Mooi truitje, Marte staat er beeldig mee.
    Er zullen nog wel mooie dingen van onder uw nief gerief rollen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. plezant speelgoed! Ik wil ook zo'n trui maar dan met lange mouwen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Good going Carlaatje!
    Die Marte zal wel weten wat ze morgenvroeg moet aandoen voor de school.
    En al die vriendinnen jaloers natuurlijk ( en de jongens heimelijk kijken naar haar poezen.... gelukkig is dat hier meervoud)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is nog lagere school hé, maar er zitten er toch al een paar in haar klas die duidelijk last van hun hormonen hebben ....

      Verwijderen
  7. Amai Marte is al een hele dame. Resultaat is mooi ! Ik kan het geloven dat je nog wat verder wil doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou toch ook niet meer zonder mijn overlock kunnen hoor. Wat is ze gegroeid, jouw dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pas maar op! erg verslavend is ie ;) Leuke shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een overlock gekocht???? Yeuhhhhhhhh! Dat wordt een hele winter gas geven!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah ja vergat ik nog...keischoon truike... schoon stofke ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hopla, veel plezier met uw nief gerief. ;-)
    Het eerste maaksel is alvast heel erg geslaagd!
    Ziet maar dat we er nog veel zien passeren...
    Ik blijf zo fan van Marte haar froeke!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel plezier met je nieuwe machine! Het truitje is in ieder geval goed gelukt.
    Ik heb de Bernina Lockmachine van mijn moeder gekregen, maar ik word er lang niet zo gelukkig van als jij, pak veel lieve mijn vertrouwde "gewone" Bernina ;-) Misschien als ik veel creaties van jou zie dat ik toch overstag ga.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aah ik heb juist dezelfde, nu bijna een jaar en nog altijd blij als ik er een stretch-stofke onder leg. Of een katoentje in plaats van de 'zigzaggen'...
    Vééél plezier er nog mee, maar dat gaat precies wel lukken. Tof truitje! (al ben ik ook van de lange mouwen)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. stiekem héél jaloers op uw nieuw speeltje
    en ook jaloers op het schone truitje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi! En wat werd die Marthe plots groot!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend, de conversatie, het truitje
    ---en die grote dochter van u zeg!---

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Marte staat schitterend met het truitje van je nief machien ! Wat is ze trouwens weer veranderd ! Dat gaat ne gang gaan deze winter. Heb je al wat plaats gemaakt in de kleerkast want die garderobe zal nu wel plots serieus uitbreiden. Veel plezier ermee !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Aha hiér komt de akelige IG kat vandaan ;-))))
    Sjiek, nen overlock gekocht ? Onlangs in Engeland zag ik reclame van bij de Lidl, nen overlock van Singer voor ne belachelijk lage prijs. Maar just op de dag dat wij terug huiswaarts keerden, dus geraakte er niet. Dju... ach, langs de andere kant, zover sta ik nog nie met mijn "stikkunsten", dus dat zou toch nog wat voorbarig geweest zijn...
    Ps geeft gij Marteke groeihormonen ?!? Dat meiske wordt met de foto meer en meer volwassen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. voilà, nu begrijp ik hoe het komt dat het maar niet koud wordt: marthe moet haar truike kunnen afdragen !!!!

    BeantwoordenVerwijderen