dinsdag 1 september 2015

Cadeautjes

Er komt een feestje aan,
dus er zijn cadeautjes in de maak !
2 x Noodlehead : de manicure wallet en de divided basket.


 De manicure wallet is bedoeld om nagellakjes en nagelverzorgingsgerief in op te bergen.
Ik vind het zelf het ideale citytripsurvivaltasje.
Dat gaat in de sjakosj met blarenpleisters, een klein tubeke zonnecreme,
een lippenbalsem, papieren zakdoekjes, brillenpoetsdoekjes, een balpen en een notablokje.
Tegen onderstaande gruttekesvragen ben ik dan bestand !
"Ik heb een blaar"
"mijn lippen doen pijn"
"het is hier zo mistig" (vuile bril)
"ik heb een snottebel"
"ik ben aan het verbranden"
"ik wil dat websiteadres opschrijven"
Voor de volgende vraag worden ze doorverwezen naar meneer CarlaK,
dat verklaart de toestand van zijn portemonnee in het vorige bericht.
"ik heb geld nodig"
 of
"ik wil iets kopen"




 
De divided basket is zoals de naam het zegt een mand met een scheiding in het midden.
Het scheidingspaneeltje heeft een uil aan elke kant, ze komen piepen door de handgrepen.
Multifunctionele mand, vaak als luiermand gebruikt in blogland,
maar kan evengoed als haakmand dienen, of om de berg koeken-voor-onder-de speeltijd in te leggen, of de ongelofelijke hoeveelheid afstandsbedieningen in onder te brengen, of ....
Allez ja, multifunctioneel dus hé .

 
 


16 opmerkingen:

  1. Mooi! Die divided basket zg ik alleen nog maar als pampermand passeren. Maar je hebt groot gelijk, het kan voor zoveel dienen! Gek dat ik dar zelf nog niet aan dacht. De stofjes matchen perfect samen. Schoon, echt schoon!
    Evenals het make-up tasje. Zo’n handig iets ook. Hoewel ik hrt net als jij zou vullen met eerstehulpspulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat mandje is de MAX ! En die uilkes, hoe doet ge het toch maar weer, die komen piepen op just de goei plaatsen !! Hebt gij nie hopeloos veel stof versmodderd nu, om die uilkes te laten piepen ? (Enfin, domme vraag, néé, gij kunt da... Als ik da moest snijden da stof, was waarschijnlijk 2/3 om weg te gooien...)
    En da pocheke, inderdaad super handig. Ik gebruik nog altijd het pocheke (met het ezelsstofke) wat Anneke voor de eerste meeting gemaakt heeft als "eerste hulp bij vanalles". Zit dag in, dag uit in mijn sjakosj !
    En de laatste vraag van de gruttekes, hihi, daarvoor wend ik mij ook altijd tot het half trouwboekske ! Half trouwboekskes zijn toch iets gemakkelijks hé ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ge moet inderdaad 'gericht knippen' om dat te laten uitkomen, maar ik versmodder sjust niks, zelfs de kleinste lappekes worden hier gehamsterd...
      die laatste vraag van de gruttekes, die stel ik zelf ook altijd aan Ron, en meestal val ik dan nog met mijn gat in de boter !!!

      Verwijderen
  3. Mooie creaties en wat een schoon stofjes. Wie deze cadeautjes ontvangt, wordt verwend !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat groeit waarschijnlijk aan zijn rug???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, we hebben geen klagen, maar als't op de rug zou groeien, dat zou nog beter zijn !!!

      Verwijderen
  5. Allemaal heel ingenieus bedacht, dat kan alleen maar van Carla K. origine zijn!

    Ik wil je geen schrik aanjagen, he, maar om één of andere reden lijkt me het uilen tasje, een slangenmandje. Zo eentje waar ze aan de ene kant gaat slapen en de andere kant gebruikt om te ontbijten en alle overige dagactiviteiten. (sorry, ben bevooroordeeld op slangenvalk)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb gene schrik, uilen eten slangen ;-)
      Zalige tikfout trouwens : slangenvalken bestaan echt en eten ook slang !

      Verwijderen
  6. Dat zijn hele mooi geschenkjes met veel zorg gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve cadeautjes, en zo mooi en netjes gemaakt ook weer! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihihi, jouw citytripsurvivaltasje doet denken aan de magische handtas van Hermelien uit Harry Potter; daar zat ook alles in :-)))
    Ik zou willen dat ik zo mooi kon naaien....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pffffffffffff zo schoon allemaal... wanneer gaan we eens samen workshoppen????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij moeten we gewoon echt nog eens workshoppen!!!
      Wanneer???? Wat??

      Verwijderen
  10. Wauw wat mooi allemaal! Super cadeaus.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha, de vragen zijn dus duidelijk verdeeld binnen het gezin. ;-)
    Lijkt me dat je goed voorbereid naar Londen vertrokken bent met dat survivalkitje a.k.a. manicure wallet. What's in a name?!
    Dat mandje, wauuuuw, uiltjes <3. ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zijn wel heel mooie cadeau's; mooi om te zien van die mooie stofjes en mooi in gebruik, super! En ze zijn nog heel mooi gemaakt ook, knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen