donderdag 27 augustus 2015

Er nadert iets met rasse schreden...

Wat zou dat toch zijn?


18 opmerkingen:

  1. Het nieuwe schooljaar?
    Prachtige etuis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Etuis!!! Dacht ik ook zomaar, voor alle kids eentje. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een nieuw schooljaar, wat een leuke etuis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof! Neen jong. Gewoon Super Tof! Een fijn nieuw schooljaar aan de gruttekes!!!
    Merciekes voor het leuke pakje hé sjoeke!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het nieuwe schooljaar, een pennenzak voor de kinderen !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eik! (op het nieuwe schooljaar, ik ben er mentaal nog niet klaar voor).
    En oh, keitof! (op de pennenzakjes, want die zijn wel heel mooi!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik had zopas een veel langer bericht ingetikt maar jouw systeem gooit mij eruit voor ik het kan publiceren.
    stout systeem!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, mijn systeem, daar heb ik wel vaker last van ;-)

      Verwijderen
    2. Brigitte ge moogt nooit op iemands systeem werken! Dat weet je nu toch al!

      Verwijderen
  8. Euhmmm, het weekend? Of mijn verlof? Ha, dat is een stoute... :-)
    Even serieus, het zijn schitterende pennenzakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn zonder twijfel raketten ! Raketten die de rode stiften van de leerkrachten volgend schooljaar naar de maan gaan sturen !
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. toffe etuis om een nieuw schooljaar mee te beginnen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn supertoffe pennenzakken ! Ja, de vakantie zit er weer op he :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maar seeeeg, zo leuk!
    Ondertussen is het schooljaar al vlotjes terug begonnen, het is duidelijk merkbaar op de baan en in de trein. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen