maandag 22 juni 2015

Trail tote - Noodlehead

Voor de picknick mochten we een geheim cadeautje voorzien.
Iedereen die een cadeautje in de mand deed,
 mocht later een lotje trekken om een ander cadeautje uit de mand te nemen.

Het is simpel,
je maakt iets, en je krijgt iets gemaakts !

Het is vooral heel plezant !
Kerstmis in juni !

Ik maakte een tas naar een gratis patroon van Noodlehead.




Helemaal uit kringloopstofjes en fournituren,
alleen de paspel en de drukknoopjes zijn nieuw.

Ik vond het bijna spijtig om ze weg te geven, ze was zo goed gelukt!
Gelukkig is Janusje er blij mee :-)

En ik ben bijna nog blijer, 
want het toeval besliste dat ik haar Cadeautje kreeg !!!!
(jaja mét grote C , want het is Fantastisch Mooi !)
Dat zal ik later eens uitgebreid bestoefen, samen met alle andere mooie dingen die ik kreeg !

Dat is het voordeel van mede-gastvrouw te zijn hé,
ge wordt vertroeteld en bedorven dat het niet te doen is !
Ik zeg dan heel beleefd  : 
"oooh, dat had je niet moeten doen, maar ik heb dat wel graag !"
;-)

Het patroon vind je hier.
 

14 opmerkingen:

  1. En in het echt is die tas nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier. Je hebt dat weer mooi gemaakt. Das dus 20/10 (ha, ha)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook een paar keer moeten zeggen, "maar dat had ge niet moeten doen !" terwijl mijn koppeke "yeeeehaaaaa !" dacht hihi...
    Uwe "toot" is sjiek, ik heb hem in 't echt gezien, en ik was vooral zot op de stofkes ! Daar hebt gij echt wel een handje van aan hé, sjieke stofkes bijeenvinden en combineren !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is echt wel mooi uw tas, ik kan het weten want ik heb ze in het echt mogen bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik heb je tas in het echt bewonderd en mooi is ie! Zo knap zoals jullie allemaal kunnen naaien. Zucht, stiekem ben ik wel een beetje jaloers....
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi! Vooral die kleurencombinaties, daar word je warm van vanbinnen (en da's nu soms wel nodig hihihi).
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een prachtige tas gemaakt. Fijn dat iemand blij maakte en zelf van haar ook een mooi cadeau kreeg. Gastvrouwen verdienen leuke extra gifts.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een prachtige tas gemaakt. Fijn dat iemand blij maakte en zelf van haar ook een mooi cadeau kreeg. Gastvrouwen verdienen leuke extra gifts.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat hierboven ook al is geschreven, in het echt is de tas nog mooier!
    De kringloopstofjes zijn zo gaaf!
    Hoe toevallig dat jij ook weer een tas terug kreeg :-)))))
    Het was een topmiddag hé?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een supermooie tas! Heel chique gemaakt en uit geweldig schoon stofkes! Dat je die in de kringloop vindt! Knap zunne! Ik ga eens samen met jou kringlopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En of dat ik heel blij ben met je tas! Vandaag zit haar eerste retourtje Gent - Brussel erop. Gisteren was de eerste kennismaking met het lekkerste koffie - chocolade - cafeetje van Gent. Ze draagt een sjaal in wording in zich. Hmmm... ik weet het, weer een sjaal... Beetje verslaafd voor de moment. Maar ik ben dus supercontent! Een zelfgemaakte tas krijgen, dat is onbetaalbaar voor mij. Ik draag ze met trots!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig cadeau! Mooi gemaakt zeg!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Subliem hoor Carla, hoe je die stofjes gecombineerd hebt ! Het is echt een beauty geworden. De Noodleheadpatroontjes vind ik ook heel plezant. Ik zal er mij ook nog eens moeten aanzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahahahaha, perfect te begrijpen dat je dat eigenlijk wel fijn vindt om in de watten gelegd te worden. ;-)
    Je tas was inderdaad zeer goed gelukt, prachtige kleurencombinaties en dat volledig gerecycleerd, goed gedaan joh!
    Begrijpelijk dat je het bijna spijtig vond om ze weg te geven, maar Janusje was er overduidelijk dolgelukkig mee (en jouw gezicht sprak ook boekdelen bij het opendoen van uw cadeautje haha). :-)
    Kerstmis in juni, we zouden dat meer moeten doen haha. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen