zaterdag 6 juni 2015

Octopus linosnede

Bij het zoeken naar iets totaal anders,
kwam ik nog een maaksel uit 2006 tegen :
mijn octopus linosnede !
Gebrek aan orde heeft ook zijn voordelen,
aangename 'terugvindingen' !
Er zitten nog een aantal linosnedes in die map....ooooh,
van sommigen was ik het bestaan al vergeten.
Aangezien er aan een aantal Zeer Geheime Projecten op stapel staan,
die ik dientengevolge vooralsnog niet kan tonen,
zal ik misschien nog wel iets tonen uit de linosnedemap....
Of hebben jullie dat liever niet?

11 opmerkingen:

  1. JA-WEL ! JA-WEL ! Wij willen meer lino's zien !!!
    PS welke Zeer Geheime Projecten ?
    (Niet dat ik nieuwsgierig ben zunne, neuuu helemaaaaaal nie...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou in nog geen 100000000000000000 jaar weten hoe ik aan een linosnede moest beginnen! Laten zien!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Linosnede : ik had er nog nooit van gehoord (ik heb het even opgezocht).
    Laat er nog maar zien uit de map !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jaaaa, laat die lino's maar zien. heb ik vroeger ook nog gedaan. :-) benieuwd naar de andere. Want deze is al PRACHTIG!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oohhh... Herinneringen.....
    Laat maar meer zien, graag! Deze is ook heel gaaf trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. als je het dan toch vraagt: ik zou liever de geheime projecten zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mij mag je àlles laten zien, zowel de linosnedes als de geheime projecten!
    Druk jij je lino's thuis af?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He, ik kende dat nog niet!
    Laat maar zien, deze vind ik superleuk. :-)

    BeantwoordenVerwijderen