dinsdag 9 juni 2015

Hier komen de veiligheidsspelden....

....en krijgt de lapjesdeken vorm !



Nu nog eens diep nadenken over de verdere gang van zaken.

 Het is een groen deken-in-wording,
helemaal gemaakt van restlapjes, een oud wit laken, afgeschreven herenhemden
 en een bestaande dunne deken, zo'n glanzend wit geval dat we ooit ergens gratis bijkregen.
Meer geschiedenis over dit maaksel vind je hier, hier, hier, hier, hier en hier.

Het begon op 6 november 2014, zou het op 6 november 2015 klaar zijn?
Geduld is een schone deugd !
 



15 opmerkingen:

  1. Oh, dat gaat zo schoon zijn!!!!
    Ik weet niet of ik er zoveel geduld voor zou hebben. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai Carla wat een werk ! Dat gaat er heel mooi uitzien als het helemaal klaar is. Bewondering voor jouw geduld om dit lange werk vol te houden tot het af is want daar lijkt het toch op af te stevenen ! Proficiat !

    Even ter info : mijn blogje is verhuisd van adres. Volg je mee ? Je vindt het nu op
    http://koekjehaakjemaakje.com, je kan het volgen via bloglovin' de button staat in de sidebar. Dankjewel.
    Lieve groetjes,
    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo een kleine lapjes en zo een gepuzzel, maar mooi !!!! Ni te doen !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi! Een regenboog aan kleurtjes, gaaf! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. volgens mij gaat het sneller af zijn. En mooi dat het zal worden!!! amaai!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt ongelooflijk mooi aan het worden, ik wil hem zo hard naäpen....ga je hem ook quilten ? Met de hand ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat hij door mijn Pfaffke geraakt, maar ik vrees ervoor...

      Verwijderen
  7. Wat is die mooi zeg!! En wat knap dat je zo'n harmonische geheel hebt gemaakt van al die verschillende stofjes. Volgens mij nog een hele prestatie om dat in 1 jaar klaar te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik zie je deken
    en kan alleen maar denken:
    beestjes, mensjes, huisjes.... alle lapjes vertellen zo prachtig h

    Nog nooit zo een lieve maar tegelijk vernuftige bedsprei gezien.
    Heb ik je horen zeggen dat die voor jullie bed bestemd is? Ik vrees dat kleinste grutteke daarmee niet akkoord zal gaan.

    Fijne dag

    (P.S. ik maak zo dadelijk een zandbergwegbeschrijving klaar. Doe jij de rest?)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik zie dat er hierboven een stuk tekst weg is.

    Er stond eerst: alle lapjes vertellen zo prachtig hun unieke verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een klus maar wat een mooi werk! Al die herinneringen aan kledingstukken en andere dingen. Hij word prachtig!! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een uniek stuk, wat een werk. Ik bewonder je geduld om dit prachtig lapjesdeken te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat is dat toch mooi!
    #moetikookeensdoen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een titanenwerk! Schitterend gewoon! Ik wou dat ik ook het geduld had...

    BeantwoordenVerwijderen