zondag 10 mei 2015

Simplicity 1787 bis

Dat jurkje van hier viel goed in de smaak,
dus Marte koos zelf stof voor nog twee extra exemplaren:
 eentje met lange mouwen (op de planning voor het najaar)
en eentje met zonder mouwen .
(wanneer leren ze dat af, dat 'met zonder???? grmblll)
Deze zat al iets  rapper
(lees met veel minder getorn)
in elkaar, de derde, dat gaat een makkie worden ! (ahum)



Overal oogjes dicht of half toegeknepen...
Het licht is scherp he mama ?
Kan licht eigenlijk scherp zijn mama ?
Kan je je bezeren aan iets scherps?
Ja.
Doet het licht zeer aan uw oogskes?
Ja.
Dan is het licht scherp.
Ik hartje logica.



14 opmerkingen:

  1. Mooi meisje, mooi jurkje. Fotomodel! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-))) ik weet wie de trouwjurk ooit mag maken! :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha,ha trouwjurk,heb ik ook lang geleden met mijn moeder gemaakt dus wie weet Carla ;-)) maar het is een schoon kleedje geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herken een bepaald terras ;-) !!! Daar hebben een tijdje geleden een paar dames van Misteria Lane plat op hunne buik gelegen :-) !
    Sjiek kleedje. Marte hare blik vind ik geweldig op de twee laatste foto's. Ze heeft zo een rebels vonkje in haar ogen ;-)...
    Wanneer mogen we eigenlijk ons maten doorgeven om ook zo een kleedje te laten maken door Mevrouw Carla K. ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ge kunt dat altijd eens proberen hé, uw maten doorgeven.... het patroon gaat tot 16 jaar, daar raak jij met gemak in !!!!

      Verwijderen
  5. Echt lief, zo met die vogeltjes die erop ronddartelen. En dat paars bieske, is het helemaal.
    Ik herkende net zoals Ingrid het terras en dan komen de warme herinneringen boven.

    Lijkt Marte nu niet heel erg op jou? Of beeld ik me dat in?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Da's geen inbeelding, dat mooie kindje lijkt heel hard op haar mama *Ü*

      Verwijderen
  6. Heel mooi. En Marte heeft een goede smaak wat betreft stofjes kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig stofke, prachtig kleedje, prachtig meiske!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed gedaan mama!!!
    Prachtig kleedje en goed uitgelegd. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heeft de mama van ons Marte weer heel mooi gemaakt. Ben fan van het gekozen stofke, maar dat zal Marteke ook wel zijn hé. ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb jij weer mooi voor elkaar, mama ! Jij gaat je werk hebben met jurkjes, de komende tijd ! Het staat Marte geweldig !
    En ja, ik zie ons daar nog liggen, plat op onze buik, haha !

    BeantwoordenVerwijderen