maandag 25 mei 2015

Ingebakerd kitten # 2

Marte is nog steeds in de ban van Erin Hunters Warrior Cats reeks.
We kochten haar de 6 eerste delen.
Op een zekere dag was de zesde uit en wou ze de volgende(n) ook lezen, 
maar op dat moment zat een bezoekje aan de boekenwinkel er niet in.
Een dagje later zei ze dat we ze niet meer moesten kopen, 
ze kon ze lenen van een vriendin uit het 6de !

Goed geregeld Marte!

Een kittentje voor Ester als klein bedankje werd zeer gewaardeerd !

Het eerste ingebakerd kattenkind vind je hier.
De vorm werd een beetje aangepast.

10 opmerkingen:

  1. Een superleuk en lief geschenkje ! Dat gaat ze echt wel fijn vinden.
    Altijd boeiend he, die kattenverhalen ! Het lijken me keitoffe boeken ! Veel leesplezier, Marte !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ons maake is veel te goe voor ons Marteke. Maar ons Marteke is dan ook zo een sjoeke hé.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schoon poes !
    Ik zal mijne bibliotheek hier eens openstellen, dat Marteke boeken kan komen lenen, dan krijg ik van mevrouw Carla K. ook schoon maaksels ;-))))

    Maar dat woord, ingebakerd, ik kan er niet aan doen, ik vind dat een vreemd woord. Misschien omdat ik daar nooit mee geconfronteerd ben geweest, "ingebakerde kindekens"...
    Ingebakerd... lijkt voor mij een keukenterm. Kruising tussen gebakken en ingepeperd.
    (valt het op dat de fantasieniveaus hier weer hoog liggen, vandaag ?)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi cadeautje voor Ester die er zeker blij mee zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alweer een pronkkat!

    Marteke heeft dat perfect geregeld: én zelf heel tevreden (met het boek) én een vriendin blij gemaakt! slim meiske!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die jurk!! dat mutske en dit katje... Ik heb al dat moois gemist de laatste weken. Erg druk gehad. En het is niet over, maar ik besef even terug dat ik moet genieten voor het te laat is. ;-) Prachtig werk heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze ziet er zéér content uit. Innig tevreden met het inbakeren, zo te zien :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als Marteke eens een boek van mij wil lenen? Mag altijd hoor! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief van Marte en Ester blij gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk! Dat vriendinnetje gaat nog boeken willen uitlenen. ;-)
    Vroeger als kind was ik ook een enorme boekenwurm...

    BeantwoordenVerwijderen