maandag 16 maart 2015

Serendipiteit

Enkele jaren geleden ontdekte ik 'het bloggen'.
Een inspiratiebron en een medium om mijn maaksels te delen met medemaaksters.
En gaandeweg vond ik, tussen de commentaarregeltjes door, vriendschap.
Serendipiteit dus, iets ongezocht vinden.
Echte vriendschap die het virtuele oversteeg, dankzij een moedige uitnodiging van Brigitte
vorige zomer, die resulteerde in een blind-blog-date met 5 vrouwlies die op de ene of andere manier 
roots in Limburg hebben; en allemaal min of meer even jong zijn.
Dat was toen zo plezant, dat ik toen al zei dat we dat in de winter nog eens gingen overdoen bij mij.
Afgelopen zaterdag was het dan zover (nog net in de winter).
De blogberichten van mijn vier vriendinnekes vertelden het verhaal al, 
maar ik ga toch ook mijn fotootjes op jullie loslaten !
een leesbaar menu (klik)

een vrolijke tafelschikking

van harte klaargezet

omg !

lente in de winter

leesbeer bewaakt onze boeken


de paashazen zijn in 't land

ze slapen nog wat bij tegen de grote dag

mijn haakpennetjes kregen een nieuw huis

nu zijn de priemen op de achtergrond wel wat afgunstig

rarara welke ketting kreeg ik van wie?

deze dus hé !

ecologisch winkelen

kan vanaf nu in stijl

net als reizen

prachtig & lekker


stofjes, knoopjes,

en katoen, I love it !

het blijft maar komen !

ik wist eerst niet wat dit was

zo werd het al duidelijker !

home sweet home

home is where the heart is

dit was verpakkingsmateriaal !!!!

er kwamen zelfs flamingo's op bezoek

en giraffen

dat was hier ne schone bloemekee

iemand wist blijkbaar wat iemand anders ging maken???

Zucht ! 
(zo een uiterst tevreden zucht hé!)
' t Was precies mijn verjaardag !
Als gastvrouw werd ik extra verwend, merci schattebolleboutekes,
dat had niet gemoeten, maar ik heb dat wel graag ;-) !!!

Tip aan alle bloggerkes :
als ge zo voelt dat het echt klikt,
doe dan eens een blind-blog-date.
Want met een beetje geluk,
beleef je dan
serendipiteit.
:-)

19 opmerkingen:

  1. Bij alle andere blog's zag ik al deze prachtige cadeautjes al voorbij komen.
    Heerlijk om al die foto's te zien en verhalen te lezen.
    Jij was een fantastische gastvrouw schat ik in na al die verhalen dus al die extra cadeautjes
    waren terecht. Wat een gelukje om er 'zomaar'4 vriendinnen bij te hebben! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag sjoeke,

    Esther hierboven heeft gelijk,
    de meest fantastische gastvrouw aller tijden is terecht bedolven onder de cadeaus!

    Je hebt er een prachtige post van gemaakt,
    en het is erg leuk om alles nog eens overzichtelijk op een rijtje te zien
    (in mijn verwarde geest haal ik alles ondertussen door elkaar)

    haha, die jaloerse breipennen!
    (ben heel trots dat het gele mandje al in gebruik is genomen)

    De roze flamingo past perfect bij het roze huisje. Hij kan er gerust gaan in wonen. Ik merk trouwens dat heel wat van je foto's tegen een "speciale achtergrond " staan, vanaf vorig weekend kan ik me daar nu iets bij inbeelden!


    Nog eens dikke merci voor het vorstelijk onthaal
    en een prettige week deze week!

    Knuffel van

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha sjoeke....dat is zoooooo hard Carla hé

      Verwijderen
  3. Een Meet en Greet of Blind-Blogger Date is echt zó leuk. Opeens heb je een gezicht en een stem bij j favoriete blogs. Heerlijk samen kletsen, creatief zijn en ideeën delen. En zo te zien heb je nog veel om lang na te genieten.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mevrouw Carla is de slimste van ons allen geweest - rustig bekomen van het feestgedruis, alles laten bezinken, en de mooiste en meest overzichtelijke blogpost van ons allemaal gemaakt !
    De rest kon zich weer niet inhouden hé ;-)))) (yep, mezelf incluis, that is !)
    Schoon fotookes schattebout. En zo fijn weer een keertje terug te kunnen "down memory lane" !!
    Wat ik zaterdag in alle opwinding eigenlijk vergeten ben te vragen, zou ge zo lief willen zijn en de menukaart eens inscannen, en mij doormailen ? Da's leuk om dan bij in mijne fotoalbum te kunnen plakken....
    Dikke kus vanuit de liiiiimbuuuuurg !
    (en nog eens ne dikke merci voor àlles afgelopen zaterdag !!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aha, een leesbaar menu, zo tof gedaan, de creativiteit zit daar duidelijk in de familie. ;-)
    Geniet van je cadeautjes en geniet maar lekker na van jullie (volgens mij) fantastische dag.
    Ik vind het zo tof dat jullie dit doen en inderdaad, als het klikt, waarom niet?!
    Straffe, plezante blogmadammen zijn jullie! (Je dachshundie bloesje viel me meteen op, heerlijk!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk hé zo'n klik, ik heb ook al een paar keer blogdames ontmoet en het is zo leuk om eens te ontdekken wie er achter een blog schuil gaat. Koester je nieuwe vriendschappen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moooi.... Een prachtige dag, met mooie mensen en hartverwarmende cadeau's, ontvangen door een super gastvrouw. Chapeau voor jullie allemaal!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een verwennerij, de gezelligheid spat er vanaf!
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha allerliefste gastvrouw! Wat een geweldige fotokes heb jij ook... zeg ik denk dat ik te druk was met al mijn cadeautjes want ik heb dat ezelhangerke helemaal gemist! Hoe kan dat nu????
    Ook hier is het nu weer nagenieten! Op en top zalige verwennerij!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was een hartverwarmende dag, prachtige cadeautjes, echte kunstwerkjes.
    Nog een fijne week !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi verhaal x EN mooie foto's x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zooooooooooooooooooooooooooooooooo leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weet je wat nou zo leuk is; niet alleen jullie hebben een heerlijke dag gehad, maar je laat ons ook nog eens voluit meegenieten. Blij wordt een mens daar van. Dat het gewoon bestaat in blogland; elkaar leren kennen via de blogs en dan echte vriendschap vinden!! Helemaal mooi!!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allerliefste TOP-gastvrouwtje,
    Met een brede glimlach zit ik hier na mijn drukke dagje nog eens heerlijk na te genieten bij jouw foto's ! Ongelooflijk mooi hoe je dit hebt voorgesteld !
    De flamingo staat inderdaad heel mooi bij het huisje en ik moet lachen met die sticker, dat valt me nu ook pas op, maar het is puur toeval hoor, ik wist echt van niets ;-)
    Nog eens heel erg bedankt voor deze onvergetelijke zaterdag en een dikke smakkerd !
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Serendipiteit ... wat een fantastisch woord voor een fantastische ervaring ... ja blogvriendschap ... ik vind het fantastisch. En jullie hebben het heeel fijn beleefd!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hihi leuk, logooke gezien bovenaan :-) !!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. He is uw lappendeken af? Te zien op foto 13 14 15

    BeantwoordenVerwijderen