vrijdag 27 maart 2015

Hip hip hip .... hoera !


45 jaar geleden kwam ik op de wereld !
:-)

30 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige baby, die van stof en jij natuurlijk :-)
    Gefeliciteerd!! 45 jaar zijn is leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijke gelukwensen. Geniet van deze dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoera voor jou !! 45 zeg ! oh wacht dat is voor mij alweer verleden tijd hihi.
    Fijne dag, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hieperdepiep HOERA!! Gefeliciteerd met 45 jaren jong!! Je was een schattige baby :-D!
    (trouwens heeeel erg leuk als kraamcadeautje, jouw baby)
    Fijne dag gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd, geniet van je dag.
    In de fleur van uw leven !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hiep, hiep, ... en gefeliciteerd! Maak van deze dag een fijn feestje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeg, maar dat zijn mooie blingblingcijfers!
    Die zien eruit alsof ze met heel veel liefde zijn verstuurd :)

    (de man van het postkantoor zei nog dat ik ze van de omslag moest halen want de hele brief woog 101gr, één gram te veel, één postzegel meer... ik heb ze toch maar laten hangen, haha en kijk nu ben ik blij want ik zie ze hier!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die zijn overduidelijk met veel liefde verstuurd !
      Gelukkig luister jij niet naar postbeambten ;-)
      xxx

      Verwijderen
  9. ik vergeet nog je een hele hele gelukkige verjaadag te wensen!
    Dikke proficiat!

    (al oud , he?)

    mooie baby!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoezo al oud ? Bijlange niet, ik zit zelfs nog ver van de helft :-)
      Misteria Lane bewoners zijn de jeugdigheid zelf !

      Verwijderen
    2. ik kan het niet méér met je eens zijn,
      onze gekheid houdt ons veulenjong!

      Verwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd mede-lente-én-jaar-van-de-hond-kind (Chinese dierenriem :-)))!!
    Lieve groetjes,
    Sandra xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog juist op tijd : gelukkige verjaardag choe !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat zag je er goed uit als pasgeborene !! Geniet van je verjaardagsweek….

    BeantwoordenVerwijderen
  13. HEPPIE BEURTDEI TOE JOE SJOEKE !!!!!
    Ene dag te laat, I know, maar internet is een vies ding ;-))))
    Goed gevierd gisteren ? De dames van Misteria Lane verwachten een uitgebreid rapport van alle excessen waar ge u gisteren aan overgegeven hebt !!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk aangekondigd! ... van harte gefeliciteerd!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Te laat....maar wel nog van harte gefeliciteeeerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Te laat, maar he volgens mij ben je nog aan het vieren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook ik ben te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd! Jij bent dus ook van 1970 net als ik!
    Dat was een goed bouwjaar!!! ;-)
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een beetje te laat, maar nog een dikke proficiat met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog eens van harte gefeliciteerd he !!! Hip hip !!

    BeantwoordenVerwijderen