donderdag 19 maart 2015

De krukjes

Uiteraard zitten de dames van Misteria Lane op chique stoelen.
Met gebogen pootjes en geborduurde bloemenzittingen.
Of ze verpozen in stijlvolle zetels, divans, sofa's en fauteuils.
Maar als ze eventjes toe zijn aan een rustmomentje tijdens het noeste werk in hunner tuinen,
- die wysteria groeit niet vanzelf, ze moeten die vertroetelen-
of, als ze echt aan rust toe zijn na het opscheppen van ettelijke kilo's dierenkak,
dan gebruiken zij een krukje.
Die van nummer 5 maakte de krukjes passend bij de dames.

Eéntje houdt van Pip-behang en -kleurtjes.
Eéntje houdt van ingetogen interieurkleuren en ezeltjesgrijs.
Eéntje houdt van alle tinten rood en groen én van bloemen.
Eéntje houdt van mandarien en levendige kleuren.
En die van nummer 5 ?
Die kan maar niet beslissen...
:-)

19 opmerkingen:

  1. Die van nummer 1 is nog altijd pokkefier op haar krukje :-)
    De kleuren hebt ge super ingeschat, weet ge dat ? Want zelfs al had ik mogen kiezen, had ik mijn "ingetogen" krukje gekozen...
    Ik ben nu, na het Mechelen-bezoekje, eigenlijk wel curieus welk kleurtje ge voor u gaat maken... Want geef toe, elk huisje in Misteria Lane heeft nood aan zo'n krukje !!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uiteraard wist ik dat, ik heb bekanst heel uwen blog doorgeploegd om glimpskes van uw interieur te zien ! Sherlock Holmes zou fier op mij geweest zijn ;-)

      Verwijderen
    2. Carla Holmes
      Of Sherlock Killens
      :-)
      Hij kon nie aan uw hielen komen rieken, den originele !

      Verwijderen
  2. Wat een wonderschone krukjes toch, wat een prachtig cadeau. En zo te lezen hierboven heb je het helemaal goed gekozen! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kiezen?? Je hebt 3 pootjes, doe ze lekker verschillend :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En een bonte zitting ;-)))

      Verwijderen
    2. Slechts drie hé, dat is een deel van het 'probleem' ;-)

      Verwijderen
  4. Die van de nummer 4 hangt languit in haar bloemenzetel met gouden pootjes en geniet ondertussen van het wondermooi zicht op haar bloemenkrukje. Kijk maar:
    http://www.homeiswherethedachshundis.blogspot.be/2015/03/konijnen-overvaren-krukjes-en-kapper.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat het weinig uitmaakt wat voor kleur je de pootjes geeft...leuk wordt je krukje zowiezo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze echt prachtig! Een beetje verliefd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die van nummer 2 is nog steeds keiblij met haar krukje! Ik moet hier heel goed oppassen dat het niet gaat verdwijnen! De dochter vindt het ook megaschoon .... opletten geblazen dat mijn kruk niet stillekes verhuist naar haar stekje! Vlug eentje voor jezelf maken... kunnen we op ons krukje voor ons deur zitten in Misteria Lane...;-) Ik zie het al voor me!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan. Leuk dat je de dames zo een beetje kent. Zo wordt het een krukje op formaat.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk!
    Unieke krukjes en een verhaal om bij weg te dromen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk gedaan! Ik heb er hier ook nog eentje staan waar 'ik nog eens wat mee moet'.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een originele krukjes, echt keigaaf!
    fijn weekend, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, het mijne werd al in het station van Mechelen ingezegend ;-) En nu staat mag het hier in mijne living heel veel complimentjes in ontvangst nemen ! Het kleur is dan ook ge-wel-dig passend gekozen, ik ben er wreed blij mee. En nu hopla aan de slag voor jezelf he ! Doet me er wel aan denken dat ik voor mijn eigen haasjes nog een sjaaltje moet breien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahahah ... stoeltjes op maat! Onbetaalbaar!

    BeantwoordenVerwijderen