zaterdag 21 maart 2015

Dat komt goed ...

dit jaar met Pasen.
Ik heb er immers al eentje gesignaleerd,
een knappe paashaas, thuis in de living !
Hij kwam zeker als eens rondsnuffelen om goede verstopplekjes te vinden.






Ooooh, zie hoe schattig !
Met een beetje geluk vinden we dit jaar 
chocolade-eitjes met dadelvulling, mmmm !
(Milka, ik zit daar op te wachten, vind dat eens uit !)

Patroon Henry's Rabbit van Sara Elizabeth Kellner op Ravelry.
Ik verlengde het lijf en de oren om er een haas van te maken.

15 opmerkingen:

  1. Geweldig!! Hoe verzien je het: dadelvulling :-)). Lijkt mij ook erg lekker trouwens!
    Je haas is ook een schatje. Leuk zo'n liggend exemplaar.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettende leuke haas! Dit is de mooiste die ik tot nu toe voorbij heb zien komen, prachtig! Mmmm dadelvulling, dat klinkt spannend! Maar ik wil ze zeker proeven. ;-) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig mooie paashaas! Super gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De Paashaas van Mechelen heeft een schoon poepke :-) !!
    Ik twijfel toch aan die eikes met dadelvulling zunne, meneer Kameel ziet er niet uit alsof hij zijn dadels gaat afgeven. En bovendien, zijn dadels zijn hoogstwaarschijnlijk al opgebruikt met het suikerfeest. Pasen, daar doet meneer Kameel niet aan mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je konijn ziet er levensecht uit. Keischoon en super gelukt!

    Op de eerste foto, heel vlug gekeken in het klein in mijn rechtermarge, dacht ik even dat jullie
    een huisdier hadden. Plaats genoeg daar in Mechelen.

    De foto van het koppel spreekt ook tot de verbeelding. Hopelijk komt de kameel niet op de nummer 5 wonen. Hij zou nogal schrikken van de onwaarschijnlijk grote gorilla in de slaapkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als Meneer Kameel zijn manieren houdt, is hij welkom op nr. 1. Hij mag bij de ezelkes komen logeren ;-)
      Op voorwaarde natuurlijk dat hij zijn dadels meebrengt !

      Verwijderen
  6. Een schattige paashaas op zoek naar chocolade-eitjes, nog even geduld.
    Fijn weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem echt geweldig mooi!! Liefs, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan er niet aan doen, maar ik vindt zijn kontje zo leuk ;-) Droom nog van lekkere eitjes....
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een aandoenlijk mooie paashaas met zijn schattige snoetje ! Dat is de allerliefste, echt geweldig ! Die paaseitjes met dadelvulling, dat vind ik nu eens een topidee ! Volgens mij smeden die twee de wildste plannen !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love love love it!!!!! You are amazing!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Moh zo schattig! En dat poepeke inderdaad helemaal ... maareuh mis ik iets? Een haas op 2 poten? Sjoeke, den Disaronno? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Precies een echte haas! En ik sluit me aan in het rijtje, mijn eerste idee was ook 'aaah dat poepeke!'

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hoop dat Milka meeleest want dat zie ik ook wel zitten! Achhh dat staartje ....

    BeantwoordenVerwijderen