woensdag 7 januari 2015

Top 12 cruisefoto's













 Het was echt heerlijk !

21 opmerkingen:

  1. Prachtig! Ik wil ook gaan......XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! 1 Nadeel; nu wil ik alleen nog maar zon en temperaturen boven de 16 graden... Da's nog even geduld hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow, dat ziet er schitterend uit!
    Wat een heerlijk stel had je meegenomen.... :-)
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da ziet er inderdaad zalig uit !! Maar ik mis iemand op die laatste foto :-((((

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moest op het knopske van het fotoapparaat drukken :-)

      Verwijderen
  5. Reacties
    1. Varen is zalig, toch met antireisziektetabletjes voor 2 van ons 5 :-)

      Verwijderen
  6. Beautiful photos!!!
    Have a nice evening.:*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai dat ziet er geweldig uit. Mag ik de volgende keer mee om de valiezen te dragen? Ik kan ook goed bollekes wol vasthouden ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend! En zo'n blauw lucht boven al dat schoons! Ik geloof best dat dat genieten was... alleen ik zou nummerke 3 zijn met een antireisziektepilleke!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn en nu dat gevoel maar zo lang mogelijk vasthouden hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De allereerste en de allerlaatste zijn het mooist!

    Het valt me op dat je oudste op Benedict Cumberbatch begint te lijken (en ook iets weg heeft van Harry van One Direction)
    Kortom: binnenkort komen de meisjes als vliegen naar je loft!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu ik nog eens kijk: het is zelfs een combinatie van Cumberbatch + Styles!

    betekent dat dat elk van jullie beiden iets van de twee heeft?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, het enige dat ik met zekerheid weet is dat Zander een hele knappe jongen aan het worden is; en dat hij heel hard op z'n mama lijkt !!!!
      (Styles / one direction ken ik niet, maar Cumberbatch = handsome handsome handsome )

      Verwijderen
  12. oh, wauw, volgende keer wil ik mee, om valiesjes te dragen, om pillekes te geven, om op knopjes te drukken....

    BeantwoordenVerwijderen