vrijdag 2 januari 2015

Het voornemen

Maximum 1 (één) bezig werkje per dicipline + 1 (één) groter project.

;..tja...
Het klinkt simpel.
Maar of het dat ook is ?

Op dit moment zijn dat :

* De lapjesdeken als groot project
* 1 haakwerkje
* 1 breiwerkje
* 1 naaiwerkje
Nodig bij het naaiwerkje (een rotknipwerkje)

Het breiwerkje

Het haakwerkje
Wat kan er nog bijkomen ?
* 1 tekening
* 1 borduurwerkje
* 1 knutselwerkje

Hoeveel 'wips' liggen er nog in de schuif ?
* 1 haakwerk dat waarschijnlijk uitgetrokken gaat worden want de beschrijving sucks.
* 1 breiwerkje dat bijna klaar is.
* Enkele kaarten om te omhaken (is dat nu een knutsel- of een haakwerkje?)

Wat telt er niet mee ?
* herstelwerk (bweek)

Dat zou toch moeten lukken niet ?
Ahum ahum....

14 opmerkingen:

  1. hihi, hier geen voornemens dit jaar. Ik kan dat niet veel projecten tegelijk hebben. Ik doe het één voor één. Naaiwerkje eerst af voor ik het volgende begin. En brei werk mag er zijn maar niet tegelijk met haakwerk. eerst het ene af en dan het andere beginnen hihi. Ik wens je een gezond jaar, veel warme momentjes en creatieve uitspattingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moeilijke voornemens voor u hé ;-))) Laat dat toch gewoon achterwege, en "craft" er op los !!!
    Wat zijdde aant haken ?? En wat aant breien ?? Ge maakt ons wel nieuwsgierig met uw fotookes !!

    Ps bewaart gij uw breiwerk altijd in een vergiet ? Hihi... Wat doet ge dan als ge spaghetti wilt eten ? ;-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vroeg me al net hetzelfde af, echt!

      Verwijderen
    2. Voor de pasta gebruik ik een lelijk plastieken vergiet :-)

      Verwijderen
  3. Goei voornemens, ben benieuwd wat dat allemaal gaat worden! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed voornemen....alleen zou ik voor alles wel een discipline bedenken....haakwerkje katoen, haakwerkje acryl, haakwerkje restjes maken, pop maken, knuffel maken,......allé ik zou valsspelen met mezelf....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aha, coolen truc, die moet ik achter de hand houden ;-)

      Verwijderen
  5. Is herkenbaar, 3 UFO's liggen hier te wachten om af te werken.
    Ze eerst afmaken, dat is mijn voornemen.
    Dat gaat bij u ook wel lukken, zeker ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha dat moet lukken! Als je iets moet schrappen zou ik voor het herstelwerk kiezen... inderdaad bweekbweekbweek! Zien we je donderdag met één van de werkjes?

    BeantwoordenVerwijderen