dinsdag 30 december 2014

Back in Belgium

We zijn weer thuis.
We waren de kerstweek in 
België, Nederland, Frankrijk, Spanje, Palma de Majorca en Italië.
Het leven aan boord is geknipt voor mij :

La dolce far niente !
:-)

Dank jullie wel allemaal voor alle mooie, lieve en creatieve post !
Ik schrijf jullie terug, maar nog efkes geduld,
want ik moet nog pakweg 12 wassen draaien;
en aangezien ik weer zelf eten zal moeten maken,
dringt zich een tripke naar de Colruyt op.

Ook de mooiste foto's houden jullie nog tegoed.

Ciao !

15 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je genoten hebt! Succes met alle was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto!
    Zo relax!
    en het ziet er nog warm uit ook!
    (gezwommen aan dek?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Terwijl ik daar zit te niksen zwemmen de kinderen in open lucht !
      Heerlijk weer , vooral de eerste 4 dagen, daarna wat frisser.
      Was 4 draait nu ;-)

      Verwijderen
  3. Was na de vakantie,
    dat moesten ze afschaffen.

    en was VOOR de vakantie ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ciao bella! Looking goooood!
    Sterkte met het was was wassssennnnn....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, dat was genieten. Benieuwd naar de andere foto's.
    Kleine wasjes, grote wasjes, laat de machine maar draaien .....
    Fijn eindejaar,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. amaai, ziet er zalig uit op die foto! Laat die andere foto's maar snel komen, tussen het wassen door

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mmmm dat klinkt heerlijk! Back to reality. En koken maar weer. Succes! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben akkoord met Brigitte. Straffer nog, alle was zou moeten afgeschaft worden. Tout court. Elke week nieuwe kleren. Yay :-) !
    Ah dat moet zalig geweest zijn, een weekske hier de drukte ontsnappen ! Ge stráált gewoon rust uit op de foto. Ik ben lichtelijk jaloers ;-)))
    Laat de was u niet onderkrijgen, bon courage ermee ;-)....
    Dikke kus en nog fijn feesten Carlaatje !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja die was is er altijd te veel aan,zeker na een leuke ontspannende vakantie maar ja zonder kleren is het nu niet te doen,hé! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gij hebt genoten! Dat druipt van de foto af! Gij straalt gij! En die waskes? Och dat gaat ook weer voorbij.... donderdag vertellen zunne!!! Ik ben nu al supercurieus!!!
    Fijn eindejaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zoooo dat ziet er super lekker uit!!

    BeantwoordenVerwijderen