zaterdag 29 november 2014

Alpenhut

Deze week zag ik dit bij handwerkjuffie
en ik wist onmiddellijk dat hier geen ontkomen aan was.
Nen instant coup de foudre van jewelste,
dit MOEST ik maken !!!

Een beetje aangepast naar UWYH-normen.

Ik ben er zelf zo content van, dat ik vier foto's maakte :

 Eentje met een fris groen verwachtingsvol sfeertje....
 Eentje met 'ijskoude grijsblauwe sneeuw die in de lucht hangt' sfeer... 
 Eentje waarin de zuurstokroze candy cane kerstsfeer om de hoek komt kijken...
En tot slot eentje met romantische bloemekes die bij de geïmproviseerde ster passen....
Ik ben er blij mee !

Lieve Sint, kom maar gauw langs,
dan kan ik de kerstboom zetten, 
want ik heb al een toffe alpenhut om erin te hangen !

21 opmerkingen:

  1. Ik had het ook gezien en inderdaad je hebt direct goesting om het te maken.
    Je alpenhutje is keischattig, laat de kerstdagen maar komen.
    Nog een fijn weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keitof he! Ik zag het ook en dacht meteen "pinnen onliemieke"! Maar jij hebt het alweer gemaakt! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allememaggies!! Wat ben jij snel!!! Ook ik had dit prachtexemplaar bij handwerkjuffie voorbij zien komen. En baalde... want dit is gewoon echt niet mijn ding. Ik zou het wel kunnen maken, maar dat kost me zoveel ge*%#@!! en getier... Daar begin ik maar niet aan.
    Zo mooi... ik ben gepast jaloers en vol lof over jouw mooie creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verdorie is uw huisje al klaar !!! Nu ben ik jaloers - ik moet nog aan het mijne beginnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi! die fotokes zijn allemaal postkaartjes, toch? Allé, ik zou ze er voor gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ge ziet het en ge maakt het direct !!! Da noem ik nog eens flink zijn. En nog zo kei mooi. Ik zou ni weten welke achtergrond het mooist is. 't Zijn allemaal plaatjes.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ma zeg weer zo leuk! Benieuwd naar je kerstboom ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben een echt "bergmens". Ik ben dus jaloers op deze prachtige creatie van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi!! Ik had hem ook gezien en vind hem helemaal geweldig! Je hebt hem echt knap gemaakt. Hij ziet er echt heel goed uit!! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi, mooi, mooi! En ook konijntje van vorig bericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat gezellig zeg! Helemaal kerstig! Ik ga zelf pas na Sinterklaas in Kerst-mode maar ik ben er wel dol op! Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wat een enorm schattig huisje! Ik ga gauw kijken bij handwerkjuffie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. superhut!
    Daar gaat konijn goed kunnen in wonen.

    Ik loop al lang met het idee om een theemuts in de vorm van een huisje te maken, een soort van hutteke zoals het jouwe dus, en dan daarbij een dachshund aan de voordeur te laten komen staan, en dan daarvan een nieuwe banner maken. Maar eerst nog de kersthuizenbanner afmaken want nen mens blijft bezig, eh?

    Wat denk je :ik krijg ook in één keer zin om voor Lola zo'n kersthut te maken met een bakske om in te slapen in de bodem en een deurke waarlangs ze haar vet lijf kan binnenslepen.
    Zou dat iets zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doen !
      Zolang dat ge meer ideeën hebt dan tijd om ze uit te voeren zit alles snor :-)

      Verwijderen
  14. Maar zo tof! Ik hou echt van de kerstsfeer. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, hij is leuk he, ik kwam 'm ook tegen op haar blog.

    BeantwoordenVerwijderen