donderdag 2 oktober 2014

Vanavond

Ga ik naar het haakcafé van Wol enzo.
Ik ga daar Vee in't echt zien, en waarschijnlijk Onliemie ook !
Ik popel al !
En ik ga in stijl.... met oorbellen speciaal ervoor gemaakt :-)
Aangezien de manufactuur toch open was, werd er ook een herfstig paar gebricoleerd.
Gefotografeerd op een prachtig stofke, dat vandaag samen met z'n vriendjes per post arriveerde,
Want Ingrid had gelezen dat ik lapjes spaar om een bonte lapjesdeken te maken.
Dank je wel lieverd, smak smak smak !

Vandaag arriveerde ook de langverwachte brief van ons Marteke, ze is al héél de week op avonturenklassen in Westouter. Dat kind amuseert haar te pletter, maar die mama, die mist dat kindje... pffft niet te doen !
Gelukkig dat ik straks dus een plezante bezigheid in 't vooruitzicht heb, dat maakt het makkelijker om de laatste Marte-loze avond door te komen ;-)

PS : Snode pikkedieven, het manvolk is wel thuis, en dat zijn er drie hé !!!

14 opmerkingen:

  1. toch spannend zo in het echt blogsters te zien krijgen. Ben benieuwd naar het verslag ervan.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kom ook, alvast met oorbellen van jou, ik heb ze al de hele dag aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De waarschuwing voor de snode dieven vind ik goe :-)
    Die zouden de verrassing van hun leven krijgen, moesten ze bij u een bezoekske plannen, zoveel venten in huis !
    Aha, en zo noemt gij dat, op haakcafé gaan ! Hihi en gelooft uw half trouwboekske dat ? Ik ga dat ook eens proberen als excuus om een stapke in de wereld te zetten ;-)))
    Grapje natuurlijk... Amuseer u !! En een dikke kus voor Kriske !
    (Ps hopelijk kunt ge iets met de lapkes aanvangen....)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onder de link zit perongeluk het blog van Onliemie.
    Ere wie ere toekomt :-)
    Ben benieuwd naar jullie verslag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, dank je wel Katrien, ik heb het aangepast nu !

      Verwijderen
  5. 't Was leuk op café hé. Ik vond het heel fijn om jullie te leren kennen. Spijtig dat je er volgende week niet kan bij zijn.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog 1 keer slapen en dan is je dochtertje terug.
    Leuk het haakcafé, benieuwd hoe het geweest is met de andere blogvriendinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Verdorie! Met al ons getetter heb ik niet op je oorbellen gelet!!! :( En op die van Katrientje ook al niet!
    Maar 't was echt gezellig hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met jouw bijzondere oorbellen ben je gelijk herkenbaar. Leuk om zo te laten zien waar je heen gaat en wat een van jouw hobbies is. Mooi stofje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. T was keigezellig, precies of we kenden elkaar al jaren vond ik !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je dochter loze avond zo leuk gevuld was!Lijkt me aangenaam om te breien en ondertussen andere dames te leren kennen.Knuffel je schatje straks maar eens goed,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allez,
    ondertussen zijn moeder en dochter allicht weer heel ceremonieel herenigd!
    dat moet deugd hebben gedaan.

    Nog lapjes stof nodig? Welke afmetingen?

    Prettig weekend,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb ondertussen bij Katrientje al gelezen dat het superleuk was daar bij Wol en Zo ... zo tof!!! Nu vind ik het even jammer dat ik naar West-Vlaanderen verhuisd ben. En Marthe weer bij de mama thuis? Jaaaa dat missen hé, maar dat is teken dat we ze graag zien :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen