zondag 5 oktober 2014

Sokken en haakavonden ° Socks and crochetevenings

Mijn allereerste PAAR sokken is een feit !
I knitted my first pair of socks ever !


 De bamboe priemekes zijn er krom van getrokken...
The bambou needles got bended...
De uitleg in dit boekje leidde me tot het bekomen resultaat.
This book showed me how to do it.

Ik ben dus dubbel content, want,
* ze zijn af en draagbaar (enkele beginnersfoutjes daar gaan we nu niet over zeveren se)
* ik mag nu van mezelf aan iets nieuws beginnen !

I'm doubly blessed because they're done
and I can start something new now !

Maar wat ?
Het bijwonen van het haakcafe vorige donderdag en het haakavondje bij mij thuis gisterenavond heeft mij goesting doen krijgen in veel verschillende projectjes...

But what to make next ?
The two crochetevenings in the past week made me far to eager to start several new projects...

De bobbelsteek van Katrien ?
Katriens bubblestich ?
De omhaakte boodschappentas van Daniëlle ?
Daniëlles crocheted shoppercover ?
De Spanje deken van Vee ?
Vees Spainblanket ?
De cocoonsokken van Kris ?
Kris' cocoonsocks ?
Of haar deken ?
Or her blanket ?
Of nog iets anders ????
Or something completely different ????

'k Zal er nog eens over nadenken,
maar ik ben wel al zeker dat er nog haakavonden gaan volgen,
dat is gewoon megasuperfantastisch plezant !

I'll give it some serious thaughts,
but I'm sure that there will be more chrochetevenings planned,
It is that megasuperfantastic enjoyable !

PS : Kijk ook eens bij mijn Marteke !
Ze vond het geweldig om mee te 'kunnen' doen met de grote mensen :-)

11 opmerkingen:

  1. Hip hip hoera, voor de prachtige sokken. En ja,wat ga je nu kiezen...??? Spannend ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat je sokken zo goed gelukt zijn. Ik bewonder het breien met 4 prymen. En de haakideetjes zijn enorm hé. Hier ook enorm veel zin in heeeeeel erg veel. Wol en zo is voor mij een blijver. (anders kom ik niet veel buiten) En ik ga nu eens naar de andere blog kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht eerst dat jij zo'n lekker rozenhuispak droeg, maar op Martekes blog zie ik dat het haar voeten zijn.

    Echt schoon kousen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. amai, ik wou dat ik daar nog in paste (allez, in de breedte dan toch...)
      't is eigenlijk haar pyama ;-), wij durven hier zoal eens pyamakesdag houden....

      Verwijderen
  4. Proficiat ! Nu zijn uw twee voetjes content ! Allebei ;-) !
    Gene zever nu, sjiek meisje, echt waar, ik zou dat écht niet zien zitten, een hiel breien...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was inderdaad geslaagd, de haakavond ! En zoeken naar een projectje.....is dat niet het tofste van alles ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat! Nu nog wanten of handschoenen. Er bestaat een gelijkaardig boekje over.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat, missie geslaagd. De pyjama komt mij bekend voor .......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amaai die 2de sok is ook al af! En dat met satéstokjes! Chapeau zunne!
    Ze zijn wel heel apart die sokken! (proest!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hazo, ze zijn apart !!!!!!! LOL !!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen