woensdag 8 oktober 2014

Meer herfst ° More autumn

Op een schoteltje deze keer, al iets meer van de 82 nodige deeltjes.
On a tray this time, the target of the 82 pieces is coming closer.


Maar er is nog een lange weg te gaan haken, want hier heb ik mijn zinnen op gezet :
Still a long road ahead though, cause this is what I want to make :

IMG_7915

Megasuperfantastischdeluxegeweldig schoon hé ?
Het is de autumn wreath van Lucy van Attic 24.
Je vind haar bericht hier.

Supersupersuper pretty nah ?
It's Lucies (from attic 24) autumn wreath.
You can find her story here.

Als ge me nu zou willen excuseren, ik heb nog haakwerk voor de boeg,
dat ik graag achter de rug zou hebben.
Want ik wil zo een krans, gisteren al, 
maar 't zal meer iets tegen kerstmis worden....
:-)
So if you please would be so kind to excuse me, I need to crochet on, 
cause I really want that wreath, yesterday.
At this speed, it will be sometime around Christmas I'm afraid ...
:-)



17 opmerkingen:

  1. anders al met lentebloemekes beginnen, want ge gaat u nog moeten haasten, maar het wordt wel heeeel schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supercalifragilisticexpialidocious !!!
    Amai gij hebt moéd meisje.... Toen ik mijne herfstkrans gemaakt heb, wou ik ook eerst die krans van Lucy namaken...
    Na een stuk of 20-en-een-sjiek blaadjes en ene eekhoorn, was ik het al beu... Oeps...
    Maar toch blijft het jeuken...
    Dat gaat zoooooo schoon zijn, als 't af is !!! Haak ma goed door, ikke benieuwd !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig!!!! Echt geweldig als het je lukt en op tijd af is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowie! Ik wil ook graag een krans maken dit jaar, maar die gaat iets meer basic worden denk ik :-) Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat gaat zo mooi zijn en jaren lang meegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja die krans is geweldig. Stoer dat je daaraan begint. Veel plezier met haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amaai dat gaat keimooi staan in die fantastische loft! Allé rappekes! Nog ewa haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Da's toch perfect: klaar tegen Kerstmis? Niet?

    Kan je Marteke niet mee aan het werk zetten?
    En hadden uw jongens niet leren handwerken in de zomer?
    Iedereen in gang zetten.
    Dan is die krans heel snel klaar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, mooi maar gij hebt er moed op!!!
    Kan al niet wachten om het resultaat te zien. Doe maar vlug verder :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat wordt supermooi, nog veel haakplezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw zeg, dat gaat mooi worden.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maar dat gaat wel een heel mooie krans worden , zo te zien aan de kleurtjes en blaadjes.
    Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Doe maar lekker verder ... dat wordt suuuuuuper!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jawadde ! Dat gaat een geweldige krans worden ! Je bent een moedige meid !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is echt een geweldig mooie krans!
    Dat komt goed joh, ik zie ze al schitteren in uw huis. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen