woensdag 29 oktober 2014

Het kan verkeren ....

We vertrokken voor een heerlijke week naar de Ardennen,
en moesten halsoverkop terugkeren,
want moeke (mijn mama) werd met spoed opgenomen in het ziekenhuis.
Ze werd maandagavond laat nog geopereerd.
Ik kan u verzekeren dat op zo'n moment de afstand Ardennen - Mechelen oneindig ver lijkt...
Ondertussen gaat het weer goed met moeke.
Ze zal nog wel een tijdje gehospitaliseerd blijven, 
maar gelukkig is de afstand Mechelen - Bonheiden maar een peulschilleke .
De voorraad handwerkgerief die meegesleurd werd naar de Ardennen werd amper aangeraakt,
maar er werden toch twee nieuwe minikonijntjes gebreid :
Fluffie en Vanilleke , ze kregen , comme d' habitude, hun naam van Marte.

 Mini dus hé !

De konijntjes familie is weer wat gegroeid !
(dat hebt ge nogal gemakkelijk met konijnen ....)

Moest er iemand zich geroepen voelen om moeke een kaartje te sturen :
Imeldaziekenhuis
Monique Van de gaer, kamer 353
Imeldalaan 9
2820 Bonheiden
of 
naar mij thuis, ik ga elke dag bij moeke op bezoek en neem de post dan mee.
Carla Killens
tav Monique Van de gaer
Borchtstraat 32/4
2800 Mechelen

10 opmerkingen:

  1. Veel beterschap voor uw mama, goed nieuws dat ze aan de beterhand is.
    Leuke konijntjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel beterschap voor je mama en veel sterkte voor jou en de familie...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga een kaart sturen als ik terug ben ! Onze vriendschap is begonnen met een kaartje hé ! Veel beterschap voor ons moeke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, das schrikken. Ik hoop dat het voor uw moeke snel inorde komt. Veel beterschap aan uw moeke gewenst.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk heeft mama niks al te erg voorgehad... Pfff nie leuk, en ge kunt er uw klok op gelijk zetten, zoiets gebeurt altijd op de meest ambetante momenten... Kan ervan meepraten...
    Uw mini konijntjes zijn schattig - ik zou er sowieso eentje bij uw mama int ziekenhuis zetten ! Zoiets maakt een mens vrolijk, en een vrolijke mens geneest sneller !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, dat is niet zo een leuk nieuws. Ik wens je Moeke een spoedig herstel. En de konijntjes zijn erg schattig. Tot later.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, heel veel beterschap met je moeder. Hopelijk knapt ze snel op. Hoe doe je dat die ienieminie werkjes? En zo netjes!! Leuk! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kaartje is in de maak en alvast veel beterschap voor je moeke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Carla,
    dat moet schrikken zijn geweest. Wat een geluk dat het allemaal meevalt. Verzorg haar maar goed! Misschien een paar konijntjes meenemen om te hangen aan de stang boven haar hoofd in het ziekenhuisbed?

    BeantwoordenVerwijderen