dinsdag 7 oktober 2014

Herfst op een bord ° Autumn on a plate

Mijn nieuw projectje is gekozen !
Ik begon er aan onder het genot van een plakske cake met blauwe bessen.
De bessen zijn allemaal naar de bodem gezakt, maar de smaak was super !
Twee keer herfst op een bordje :

I chose my new craft project !
I already made a start, while enjoying a slice of blueberrycake.
The berries all sunk to the bottem but the taste remained good !
Two times autumn on a plate.

Het nieuwe project bestaat uit 82 onderdelen.
Nog 65 te doen dus.
The new project consists of 82 parts.
Still 65 to go.

Merci allemaal om bij Marte langs te gaan,
dat schatske is zo gelukkig dat ze een 'echte' blogster is :-)
PS : ze heeft weer iets gepost....

Thanks to all of you who visited Martes little blog.
She is soooooooo thrilled that she is a 'real' blogger :-)
She posted something new ....

10 opmerkingen:

  1. MMMMMMmmmm blauwe bessen vind ik super! Ik zit hier op de school tijdens de middagpauze uitgedroogde boterhammen te eten, het water komt me in de mond, ik krijg prompt zin om even langs het restaurant te lopen voor een dessert.

    toen ik jouw bordje op de kleine foto in mijn leeslijst zag, dacht ik eerst spontaan dat het een beschilderd bord was, zo in Picassostijl. Dat zou ook heel mooi geweest zijn, ook daarin krijg ik prompt zin, in schilderen.

    Maar gehaakt zijn ze ook prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toen ik je blog opende, zag ik pas dat het gehaakte blaadjes waren. Spannend wat je gaat maken. En die cake, hmmmmmmm die ziet er kei lekker uit.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmm lekker! Ben benieuwd wat je gaat maken!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmmmmm ikke wil ook proeven !!
    Ben curieus wat ge gaat maken - dat zijn wel véél blaadjes hé...
    Gaat ge een herfstboompke haken ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie herfstige blaadjes! Ga je een bos haken ;-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proeven van die cake???? Ze zal wel weeral op zijn zeker? ;-)
    Nu ben ik toch wel megacurieus wat je gaat maken... iets herfstigs ... dat zie je zo... Een guirlande van blaadjes ? In ieder geval al geweldig schoon kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat gaat keimooi worden, dat zie ik al en zoals Onlie Mieke zegt, mooie herfstige kleuren.
    Nog 65 onderdelen ? Piece of blueberrycake zeker ! Ik ben toch superbenieuwd hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de cake esthetisch wel heel mooi zo! ;-) en gelukkig lekker ook. Ohhh nice projectje ... begin is in elk geval al heel de moeite!

    BeantwoordenVerwijderen