zaterdag 4 oktober 2014

Appelcake

Tja....
Hoe zal ik het zeggen...
't is zo'n beetje een cake met een probleem...


't Is niet dat hij niet smaakt,
of dat er te weinig appelstukjes in zitten.
't Is niet dat ik de kaneel vergeten ben,
Of dat hij niet goed gebakken is.

Hij was gewoon zo goed gelukt,
dat de twee schatten waarvoor hij bedoeld was 
er niet van kunnen smullen hebben,
want tegen dat ze toekwamen,
was de cake al lang op !

Dus Vee en Kris,
jullie hebben nog ne versgebakken appelcake te goed hé !

14 opmerkingen:

  1. Er waren snelle liefhebbers voor hen in de buurt van de appelcake ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al goe da ge der ne foto van hebt getrokken, zo kunnen ze dan toch zien dat die er lekker uit zag ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind da eerder een tikske sadistisch, een fotooke plaatsen en dan zeggen "maar sorry dames, hij is op" ;-))))
    Eerlijkheidshalve moet ik wél toegeven dat ik da ook ken, baksels met problemen ;-). Die moeten zelfs nog nie zelf gebakken zijn. Als ze van ne goeie bakker komen, kunnen ze ook al problematisch zijn hier....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat kan gebeuren, eh, surtout met zo drie grote mannen in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goddekke dat zag er een lekkere uit!... Supersadistisch om die nu nog te laten zien! :(
    Volgende keer kom ik als die snoepkonten op school zitten! Dan heb ik zeker een stukske!
    Nog ne schone zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahahaha, hij ziet er ook wel heel erg smakelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi, en wat leer je hieruit? Voortaan altijd twee cakes bakken: 1 om op te eten en 1 om te delen of weg te geven.

    Fijne zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, dat zijn 2 gelukkige mensen met een vooruitzicht op een lekkere cake

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zat jou verslag met verwondering te lezen, zo van, wat was er dan mis mee. Ja, als hij zo vlug op was dan was hij wel superlekker.

    BeantwoordenVerwijderen