vrijdag 17 oktober 2014

58/82

Nog 24 onderdelen te haken dus !
 Ondertussen staat er een geheim breiwerk op de naalden en werden er twee kasten geassembleerd.
Door meneer CarlaK wel te verstaan, allez, die kasten hé, niet dat breien.
Ze staan rug aan rug, wat mij een enorme kniptafel oplevert op voor mij de ideale hoogte !
Nu nog alle schuiven schikken.
Dat gaat hier nogal eens een organisatie van jewelste zijn !

Tot besluit nog een dienstmededeling :
De computer van meneer CarlaK is in reparatie, vandaar dat ik weinig virtueel babbel met jullie,
maar ik haal dat wel in !!!!

19 opmerkingen:

  1. Wow, uw krans wordt keimooi ! Super idee om de kasten zo te plaatsen.
    Geniet van het weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die krans avanceert nogal! en meneer Carlak is ne krak

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai dat gaat vooruit, uwe krans !!
    Flink van meneer Carla K. Hij is toch een bank naar voor mogen schuiven hé ? En een kus van de juffrouw gekregen ? ;-))
    Waar gaat ge uw kransonderdelen op fixeren eigenlijk ? Zo'n bloemschik-krans ? Of isomo ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Normaal gezien moet er zo'n isomo ring van 35 cm in , ik hoop dat ik dat ergens ga vinden...

      Verwijderen
  4. OOOOh wat een mooie kasten! Keigoed idee!
    Zeg die krans komt helemaal in de sjakosh! Schoon zunne! Hoop dat ik je volgende donderdag zie ... met dat geheim breiwerk!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik probeer donderdag te komen, maar zeker is't nog niet, snik ;-)
      Het moet vooral geheim blijven voor Marte, het is voor haar verjaardag eind december, google maar eens "woodland knits mr fox", zo ne sjaal moet het worden.

      Verwijderen
  5. Dat komt helemaal in orde met uwe krans !
    Die kast ziet er super uit en heel praktisch !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ik ben al benieuwd naar het resultaat van het geheim breiwerk!
    Goed idee, die twee kasten rug aan rug, ik ben me aan het bedenken dat zoiets in mijn naaikamer ook wel wat extra opbergplek zou opleveren!
    Eens influisteren thuis. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als de krans af is, dan brengt ge hem toch eens mee naar het haakcafé hé. Ja en de geheime missie, daar weet ik alles van. Wat een toffe kasten en lekker veel schuiven. Goed idee om ze tegen elkaar te schuiven. Veel plezier ermee. Hopelijk is meneer Carla zijne pc vlug gemaakt.
    Hopelijk tot donderdag :-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaja, ik kom er mee 'stoefen' als hij klaar is !

      Verwijderen
  8. oooh, je herfstkrans gaat zo heel mooi zijn, ben er nu al jaloers op!! En een geheim??? pfff ik ben te nieuwsgierig daarvoor. bedankt om mij donderdag verder te helpen met het dubbel stokje. :-) Ik geniet van donderdag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, donderdagavond is tegenwoordig ook mijne favoriet !

      Verwijderen
  9. Zopas mister Fox even bekeken, heel "cute, vooral zijn gestreepte staartje.
    Het zal Marteke prachtig staan.
    (leest ze eigenlijk je blog niet, en onze commentaren?)

    Verder zie ik de "deer with little antlers" ook wel zitten.

    De foto met de blaadjes is bijzonder mooi. Echt weer een Carla-compositie!
    Ik ben benieuwd naar het totaalplaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze leest wel , maar ik 'stuur' dat een beetje ;-)

      Verwijderen
  10. Staan de kasten rug aan rug in de woonkamer? Dat is een mooi afgeronde klus van Mijnheercarlak :-) hier ligt het tapijt nog op de rol in de schuur. ;-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sommige klussen gebeuren hier ook sneller dan andere hoor... Er zijn er die steeds weer op onverklaarbare manier onderaan het lijstje belanden ;-)

      Verwijderen
  11. O wat zou ik die schuitjes graag willen vullen, alles soort bij soort, heb jij zoveel ruimte om een kniptafel in uw huis te zetten?

    BeantwoordenVerwijderen