maandag 8 september 2014

Vriendschap ° Friendship

Ik maakte nog een cadeautje voor een vriendin.
I made a little present for a friend.

Ze was er blij mee !
She loved it !


Neem een restje gestreepte stof,
span het in een borduurring,
schrijf met potlood je boodschap,
vul de potloodlijnen met kleine steekjes.
Versier met nog wat knoopjes,
klaar !

Put some striped fabric in an embroideryhoop,
write your message in pencil,
embroider tiny stiches on the pencillines,
add some little buttons,
done !

PS : Sajuki wint de oorbelletjes, stuur me een mailtje !

PS : Sajuki wins the earrings, send me a mail !

12 opmerkingen:

  1. Hé super ideeke voor een echt schoon cadeauke !!
    Dat neem ik aan, dat uw vriendin daar blij mee was... Zelfgemaakt, en een mooie tekst...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om zo een origineel handgemaakt cadeautje te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo tof! En je doet alweer of het niks is maar ik vind het geweldig origineel! Zal wel dat de vriendin content was!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk cadeautje. Lief gebaar waar je vriendin vast blij mee is. Jouw idee bewaar ik om ook eens te gebruiken.
    Sajuki, gefeliciteerd met de oorbelletjes. Carla bedankt voor het organiseren van de leuke Give-Away.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, simpel, leuk!
    En je kan mooi borduren zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is ook echt wel om blij van te worden, schoon!!

    BeantwoordenVerwijderen