maandag 22 september 2014

Ruilen ? TE LAAT ! AL GERUILD !

Een poos geleden ruilde ik kleertjes met Daphne van Karmijn en kobalt voor de mooiste handgemaakte muts van de wereld !
Voor mij mag het een trend worden !

Deze week te ruil  al geruild:
Clarks  cushion soft schoentjes in framboos, maat 39.
(ik kan er niet mee uit de voeten, de hakjes zijn me te hoog)


Hakhoogte ongeveer 6 cm.
Kleine autorijsporen aan de hakken,
verder in nieuwstaat.
maat 39 (UK size 6)

Ruilvoorstellen welkom op volgende mailadres :
Carla.Killens(apenstaartje)gmail.com
 'k ben benieuwd...

Ik maakte een fijne 'deal' met Mama Saartje !

11 opmerkingen:

  1. Mooie schoentjes, jammer een maatje te groot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De hakjes zijn voor mij ook te hoog....
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Clarks zijn vooral heel lekkere schoenen.
    Meestal zitten ze heel comfortabel.

    Voor mij ook helaas een maat te groot.

    Veel ruilsucces!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het keimooie schoenen! Maar de hak is voor mij ook veel te hoog! Ik breek er mijn nek mee! Jammer! Het idee van ruilen is wel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOO jammer, te hoog!! En ruilen is heel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie, rode schoentjes maar te groot voor mij.
    Ruilen is wel een leuk idee, volgende keer misschien ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee maatjes te groot voor mij... Jammer, want rode schoentjes... Was daar geen verhaaltje over vroeger ? Van een meisje dat niet kon stoppen met dansen van zodra ze haar rode schoentjes aandeed ? Zou wel eens leuk zijn ;-)...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOoh wat een leuk initiatief al weer. Maar ook hier kleine voetjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je ervoor in de plaats gekregen van mama Saartje?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oei, als ik al die reacties hier lees, besef ik weer maar eens wat voor grote voeten ik heb!
    Maatje 42 hier... Plezant dat je ze al hebt kunnen ruilen, ook ik ben benieuwd naar wat je er voor in de plaats gekregen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen