zondag 14 september 2014

Ik had geluk ° I got lucky !

Eerst won ik een zelfgekozen haakpatroon van Mon petit violon via de give-away van Amber's creaties; en vervolgens vond ik in de kringwinkel 5 mooie bollen katoen , a perfect match !!!!
Ik ben er al aan begonnen, mooie steek hé?


 First I won a selfchosen pattern from Mon petit violon thanks to Amber's creaties give-away;
the next day I found 5 balls of cotton tn the thriftstore, a perfect match !!!!

Het was lang geleden dat ik nog iets vond in de kringwinkel, maar ge weet het of ge weet het niet, geluk dat overkomt u meestal in clusters, dus ...
It has been quite a while since I found something at the thriftstore, but as you do or don't know, 
you get lucky in clusters, so ....


Ik vond mijn favoriete jeugdboek in ongebruikte staat, en een sjakosj die er na een wasbeurt als nieuw uitziet !
(ik vond de tas zo schoon dat ze echt meemoest, maar om dat nu ongewassen in gebruik te nemen vind ik zo toch wat vieselijk, maar ik dacht, kom, als ze naar de vaantjes is heb ik nog altijd maar 4 euro gespendeerd aan fournituren....maar 't is gelukkig goedgekomen!)
De tas heeft een prachtig tweedstofke, met groene golven erop (niet te fotograferen helaas...)
Zo  eens goed shoppen voor 8 € in totaal kan toch plezant zijn ;-)
I found my favorite youthbook in unused condition, and a handbag that looks as good as new after a good wash !
The bags fabric is a beautifull tweed with green waves on top of it ( I can not get a good picture of it)
It is fun to shop and only spend 8 euro ;-)

12 opmerkingen:

  1. Lang leve de kringloopwinkel :-) ! Shop until you drop, en dat voor kleingeld ! Uw tas ziet er leuk uit, ik zie de groene golfkes in de tweed zunne !
    Mooie haaksteek ook - zijt ge een omslagdoek aan het haken ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zou deze sjaal moeten worden
      https://www.etsy.com/nl/listing/200799400/instant-download-crochet-pattern-pdf?ref=shop_home_active_11

      Verwijderen
    2. Amaai dat is een mooie sjaal! Prachtig die steek... zag ik ook nog nooit. Is ie moeilijk? Ik denk dat ik maar es een workshop moet volgen bij ons Carla! Hoog tijd! ;-)

      Verwijderen
    3. Kom maar eens af, de steek is echt niet moeilijk !

      Verwijderen
    4. Dat moet je maar 1 keer zeggen... binnenkort zeker afspreken hé!!! Ik hou je er aan!
      :-)

      Verwijderen
  2. Lucky indeed.

    Het patroon geeft een wondermooie haaksteek (nooit gezien) en het garen spreekt enorm tot de verbeelding, zeker als je weet dat de Mayflower symbool stond voor het begin van een sprankelend nieuwe toekomst.

    en dan te zeggen dat je gelukscluster nog maar net is gestart: let op wat je morgen en overmorgen nog allemaal voor positiefs zal overvallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even door een sopje en je aankoop is weer als nieuw!
    Zie het groene golfje hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iedereen zou glunderen bij zoveel geluk. De steek is echt prachtig. De kleur van het garen is mooi want de steek is zo goed zichtbaar.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super! Heb ook net een paar leuke dingen gevonden in de kringwinkel. Da's instant happyness he!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele mooie steek. Leuk dat zoveel moois hebt voor weinig centjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie steek, dat gaat zeker een knap resultaat geven. Ja, ik kan daar ook echt zo blij van worden als ik iets plezant op de kop kan tikken voor weinig geld!

    BeantwoordenVerwijderen