dinsdag 2 september 2014

Een scheefkopkonijntje ° A strangeheaded bunny

Uit een boek 3.
Maar niet helemaal volgens plan, 
want het was een gechipoteer van jewelste om dit piepkleine beestje ineen te krijgen.
Niettegenstaande de enorme cuteness van nog andere wezentjes in het boek,
gaat het toch efkes onderop de stapel....
Boek 3
Palm sized softies
This tiny bunny was NOT a piece of cake !
It was a process of fiddling and blundering with as a result a strangeheaded rabbit.
The book ' Palm sized softies' is fullid with other supercute tiny creatures to make,
but it will be placed on the bottom off the pile, at least for a little while....

De give-away  is nog open !

15 opmerkingen:

  1. Wel een uniek schatje hoor ;-)! Daar is er vast maar 1 van op de wereld...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooow ik vind haar wel echt heeeeeeeeeeel leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is het gepriegel toch wel waard geweest. Heel mooi resultaat.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind haar een schatje !!! Lang leve kleine imperfecties, ook bij konijntjes ! Ze kunnen toch niet allemaal Mr. Perfect Peter Rabbit zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ooooh Peter Rabbit, en eekhoorntje Hakketak, ik moet de kinderboekskes terug bovenhalen ..... dat is jaren geleden seg !
      Imperfecties zijn inderdaad toffer/mysterieuzer/spannender/enger/mooier dan perfecte exemplaren hé !

      Verwijderen
  5. Je weet het, he: ik ben helemaal voor de imperfectie.
    Zo vanaf afstand te zien, lijkt het echt een heel oude knuffeltje (en da's een compliment, he!)
    En toen ik zo heel snel keek, leek het even een graduation hoedje op te hebben (maar geen idee hoe dat in me opkwam :)

    Heel lief!
    Nu nog een zebra erbij.
    en een berg.
    En een kat met gepoefte staart.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ze moet precies verhuizen.
      Ik ken iemand waar al die voornoemde zaken voorhanden zijn, behalve de berg;
      maar de Kilimanjaro will do nicely too !
      ;-)

      Verwijderen
    2. ze is welkom
      en ze zal met grote trom
      heel ceremonieel worden onthaald.

      Verwijderen
  6. Het is toch een schattig konijntje ! Een pièce unique.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goh gij kunt toch goed zo kleine dingetjes in mekaar prutsen... mijn handen zijn daar echt te lomp voor... Bij mij moet het groot zijn en snel vooruit gaan... daarop ben ik nu echt jaloers.... 't is een schatteke da Keun.... en dat rozenjurkje al helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen